Namsos damene :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ kjenne nesten ingen i namsos,sia vi e nyinnflytta....så, æ lure på om dokk som bor i namsos vil møtes? kanskje på en kafe eller ta en gåtur el nåkka sånt  

Supert Vi e jo fleir ifra namos her,så hadd vorre koselig å møttes en liten gjeng

Ja, ikke sant! Namsos er ikke stort, så kanskje er det noen kjent folk, i hvertfall for min del ;p

Er det ingen flere fra Namsos og omegn her? :)

Hei:-) jeg bor i namsos. Har egentlg termin 10 februar. Så var jeg på ul og da banket det to hjerter<3><3 så det blir sannsynlig januar babyser:-)>

åå, så koselig! Da må du bare slå deg med sammen med oss :-)

Petra01 skrev:
Hei:-) jeg bor i namsos. Har egentlg termin 10 februar. Så var jeg på ul og da banket det to hjerter<3><3 så det blir sannsynlig januar babyser:-)>

Gratulerer med tvillinga

Detsøteliv skrev:
Ja, ikke sant! Namsos er ikke stort, så kanskje er det noen kjent folk, i hvertfall for min del ;p

Æ kjæm egentlig ifra Bjugn,men flytta hit i fjor...kanskje du kjenne mæ læll....;)

Kommer egentlig ikke fra Namsos. Flyttet hit for 2 år siden:-)

D blir koselig, vi møtes vel på helsestasjon å etter hvert.....;o)  Kjæms t å sjå speinnt på andre gravide når æ ska t jordmora neste gang ,kanskje æ sjer en av dokk....;o)

Hehe, ja kanskje vi møtes en gang;-) spennende tid framover! Hvor gamle er dere? Har dere barn fra før?:-)

Hehe, ja kanskje vi møtes en gang;-) spennende tid framover! Hvor gamle er dere? Har dere barn fra før?:-)

Petra01 skrev:

Vældi speinnanes framover :) Vi kainn jo møtes når vi har komme litt lengre å veit at alt e i orden me lillebabyan vårres :) Æ e 33 år, har ei datter på 2 1/2 år å en gutt på 1 år :o) Einn du?

Ja, det kan vi:-) litt greit å vente litt å se så alt går som det skal:-) det blir mine to første:-) jeg er 25 år:-)

Petra01 skrev:
Ja, det kan vi:-) litt greit å vente litt å se så alt går som det skal:-) det blir mine to første:-) jeg er 25 år:-)

D va d æ tenkt :) Kainn værre greit å få bekrefta at aillt e i orden på ordinær ul før man møtes :) Gratulere så masse me tvillinga, d blir stas :) Æ har å løst på tvillinga,men får nøy mæ me en om gangen ;)

Takk:-) ja:, ble veldig overasket når det var to der! Det er prøverør og de satte inn bare et egg! Så vi trodde det ikke det vi så først:-) vi får ta kontakt å avtale noe når det har gått en stund:-)

Petra01 skrev:
Takk:-) ja:, ble veldig overasket når det var to der! Det er prøverør og de satte inn bare et egg! Så vi trodde det ikke det vi så først:-) vi får ta kontakt å avtale noe når det har gått en stund:-)

D kainn vi gjør :o) Æ ska på ordinær ul 15 August :))) Lykke t videre med tvillingan :o)

Back
Topp