Namia forsøker en gang til

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Hei. Tenke jeg skulle forsøke meg med en dagbok denne gangen. Er igang med forsøk på søsken. Lltt kort om min historie:

2014 - Starter prøving på nr 1
2015 - SA uke 8
Apr 2016 - SA uke 10
Høsten 2016 - adopterer en hærlig liten gutt
Okt 2016 - finner ut at jeg er blitt gravid etter vi sluttet å prøve.
Apr 2017 - gutt født til termin men med komplikasjoner under fødsel. Alt vell i dag. En tøff gutt.

Nå er vi klar for barn nr 3! Det er så deilig å endelig være igang.
Denne gangen har jeg fått medikamentell støtte for å prøve å få til eggløsning. Starter med blødningsfremkallende og så hormonbehandling.

Jeg har faktisk overraskende god tro på at dette skal gå bra og ikke ta så fryktelig lang tid. Håper jeg klarer å holde på den optimismen en stund.. :p
 
Last edited:
Dag 1 på blødningsfremkallende i dag. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Både for meg og mannen:angelic: Jeg pleier ikke å være så lett å ha med å gjøre når jeg går på disse:rolleyes:
 
For en reise dere har hatt! Håper det går enklere denne gangen. Vi prøver også på nr 3 etter SA i uke 16 i mai.
 
For en reise dere har hatt! Håper det går enklere denne gangen. Vi prøver også på nr 3 etter SA i uke 16 i mai.

Tusen takk♡ Så spennende! Lykke til til dere. Kjekt å få følge av andre som også prøver:happy7 Hvilke prøveperiode er dere i nå?
 
Tusen takk♡ Så spennende! Lykke til til dere. Kjekt å få følge av andre som også prøver:happy7 Hvilke prøveperiode er dere i nå?
Vi har to barn fra før, og opplevde senabort i mai. Dette er pp2 etter senaborten.

Ja, kjekt å følge hverandre!
 
Dag 8 på Primolut:

Da er jeg snaaart ferdig med Primolut kuren. Har hatt litt bivirkninger, knyttet til vondt i magen og treg mage. Ellers helt tipp topp. Nå håper jeg tante rød kommer relativt raskt etter siste dag med Primolut - som er på fredag.

Letrozol kur (dobbel) skal startes på på dag 3 med blødning. Måtte tiden gå fort:joyful:
(Det gjør den heldigvis med to aktive barn fra før:shy:)
 
Jaaaa.... Da er jeg nesten tom for ord.

Begynte på Primolut(blødningsfremkallende) for 2 uker siden. Testet i forkant av oppstart. Neg test.

Var ferdig med den kuren for 4 dager siden. Ingen blødning kom. Så tok en ny test i dag, og jammen meg var den ikke positiv.
Er tatt på urin midt på dagen, kort tid etter siste vannlating.

Jeg aaaaaner ikke hvor jeg er i syklus og hvor langt jeg er på vei:smiley-ashamed005

MEN jeg er hvertfall gravid! Uten hormonbehandling og før jeg fikk første mens etter uttak:smiley-bounce016

Legger ved bilde av test. Litt vanskelig å få frem streken skikkelig på bilde. Skal ta en digital i
20190813_125029.jpg
morgen tidlig.
 
Jaaaa.... Da er jeg nesten tom for ord.

Begynte på Primolut(blødningsfremkallende) for 2 uker siden. Testet i forkant av oppstart. Neg test.

Var ferdig med den kuren for 4 dager siden. Ingen blødning kom. Så tok en ny test i dag, og jammen meg var den ikke positiv.
Er tatt på urin midt på dagen, kort tid etter siste vannlating.

Jeg aaaaaner ikke hvor jeg er i syklus og hvor langt jeg er på vei:smiley-ashamed005

MEN jeg er hvertfall gravid! Uten hormonbehandling og før jeg fikk første mens etter uttak:smiley-bounce016

Legger ved bilde av test. Litt vanskelig å få frem streken skikkelig på bilde. Skal ta en digital i Vis vedlegget 305569 morgen tidlig.
Så fiiin test! Gratulerer!
 
Da var det ingen tvil og jeg må være en 3-4 uker på vei vil jeg tro :smiley-bounce012
20190814_063941.jpg
 
Graviditet: 4 +1

Sitter her å kan bare ikke tro det er sant!? Hvordan kan vi som har slitt så mye tidligere, bare "poff" bli gravid før vi rakk å forsøke :rolleyes::D

Har vært på legekontoret å tatt en HCG blodprøve og skal ta den neste på fredag. Dette er litt for min egen bekreftelse skyld, at man ser på stigningen. Særlig Ift at jeg har tatt Primolut i 10 dager før jeg visste jeg var gravid:facepalm:
Regner med de resultatene er på plass i neste uke.

Fikk også melding i dag med time til tidlig UL den 12.9.19 . Då er jeg vell ca 8 +2 vil jeg tro. Skal bli spennende å se om jeg har truffet på beregningen :rolleyes: Siden jeg aldri fikk mens:D
 
Back
Topp