Name it nettbutikk

MarsMamma

Elsker forumet
Da har vi bestillt en god del klær til lillebror fra nettbutikken demmes! Så da er det bare å vente spent på pakken <3

Blandt annet denne i lyseblått med matchende jakke:(får ikke til å legge ut flere bilder i samme innlegg..)

denne:

ja,å mye mer men det var litt tungvindt å legge ut så mange innelgg..

ååå så søte de var,mye fint man får kjøpt nå[:D]og d er så spennende å få sett de i virkeligheten når man får pakken.man får nesten lyst til å kjøpe alt man ser til den lille.

Mhm! Gleeeder meg til pakken kommer!!Kommer meg ikke noe særlig på babybutikker, så da må jeg bare ta til takke med nettbutikkene som er [:)] Å alle liker jo pakker i posten [:D] Regninga som kommer ed derimot er ikke like morsom..[:-]

http://nameit.bestsellershop.com/

Å så må du jo velge Norge der oppe til høyre en plass :)

Så søtt[:D]
Nettshopping er til tider veldig kjekt[;)]
Visste ikke at de hadde nettbutikk jeg, så nå skal jeg også inn å titte litt[:)]

ORIGINAL: MarsMamma

Joda,de var oppe å gikk for et par uker siden tror jeg!

Ah, da har jeg vært inne å sett litt[:)] De har jo flere bodyer i større str.enn 86 også og det ble JEG glad for[:)] Umulig å finne store bodyer i butikkene til jenta mi. Blir nok litt shopping der når lønna kommer om 1 uke ja[;)]

Takk for tipset[:)]

ORIGINAL: MarsMamma

Da har vi bestillt en god del klær til lillebror fra nettbutikken demmes! Så da er det bare å vente spent på pakken <3

Blandt annet denne i lyseblått med matchende jakke:(får ikke til å legge ut flere bilder i samme innlegg..)

Betalte du med kort, postoppkrav eller giro?

Handla nettopp litt der jeg også, hadde så mye fint.. var gratis porto så d var jo en super fordel[:)]

Du kan enten betale med visa eller så får du en slik regning som du betaler i slutten av mnd. Om du må betale alt på en gang eller kan dele opp,det vet jeg ikke helt.
Åå skal du ha slik regning kommer det vell med et fast gebyr. Alt kommer opp når dere bestiller :)

Back
Topp