namba - magebilder?

lenemor

Forumet er livet
Jeg savner oppdatering på magebildene dine jeg nå! Skal du ikke legge inn flere snart?

Jeg bruker å legge ut hver 14 dag, så nå venter jeg på å få tatt nytt bilde i morgen. Jeg tar hver fredag. Det blir sikkert i morgen.[:)] Jeg synes det begynner å bli litt dårlig plass til to i kroppen min nå.[;)]

Det skjønner jeg godt - og nå ser man nok også at det begynner å bli trangt.

Jeg fikk forresten følgende kommentar fra Johanna forrige dagen; Ej he ne August, og så babyen i magen. Mamma har ikke noen baby i magen lenger nå, svarte jeg... Joda, mamma, sjå da, svarte storesøster, og pekte på min ikke direkte flate mage [&:]

De små har sjarmerende måter å si ting på[8D]

Lara sier også hele tiden, oi mamma, nå begynner du å bli tykk!! Det skal sies at denne kommentaren kommer ca hver dag[8D]

Hehe. Det er ikke så greit å forstå alt nei. Frida sier noen ganger "Maja - også babyen" som om det er to forskjellige, selv om hun egentlig vet at babyen skal hete Maja.[:D]

Da har jeg oppdatert. Jeg ble litt paff da jeg så hvor liten magen min var i morges, for i løpet av natten har hun tydeligvis krøpet så langt ned som det er mulig å komme så magen så så liten ut. Den er ikke det egentlig, men deilig er det i allefall å få pustet skikkelig, om ikke annet enn for en stund.[8D]

Magen din er Så fin!![:D]

Wee så spennende at magen synker namba!!!! Håper at det ikke er lenge igjen nå!

ORIGINAL: Actrine

Wee så spennende at magen synker namba!!!! Håper at det ikke er lenge igjen nå!

Magen har i grunn vært lav siden uke 27. Det var da den begynte å synke og siden har den vært lav og bekkenet har vært mye bedre. Det var ikke før i uke 35 at hun fant ribbena mine, f.eks men jammen trivdes hun der oppe også.[:D] Men hvis hun gir meg litt pusterom igjen så blir jeg glad jeg. Nå håper jeg jammen at det ikke er lenge igjen jeg også, men jeg tør ikke tro at jeg er så heldig at hun kommer to-tre uker før termin sånn som jeg håper. Men, nå er det opp til mannen![:D]

Back
Topp