NAM

Tinamor 86

Glad i forumet
sjokoladepudding med vaniljesaus[:)]
klarer ikke si nei jeg, må bare ha.
lager sausen nå, gleder meg

Det hørtes godt ut...

Men jeg er så sinnsykt mett..

Var ute i byen en tur idag, skulle hente en bukse jeg hadde lagt av på jobben min.. Så fant jeg ut at jeg var litt sulten, og så havnet vi på T.G.I Friday's og skulle spise middag..
De har fått en ålreit tre-retters sak der, og vi måtte jo prøve den.. Hehe..

Ble buffalo-wings til forrett, spareribs til hovedrett (og flere av kelnerene kom og kommenterte de ribbene, fordi de var DOBBELT så store som det som er normalt), og så spise jeg TRE kuler med sorbet is, og frukt til dessert... Dette var klokken 5, og jeg er stapp mett enda..

Og jeg som pleier å bli sulten igjen etter bare et par timer.. Hmm..

Men godt var det!!

får lyst på alt jeg,sitter å sikler her.
må passe på å ikke ødelegge dataen da[:D]

hæ, hva er det du anklager meg for?? Hehehe.. [:D]

Jeg ødelegger aldri noe! Jeg er så flink til å skrive tøtsj, at jeg ikke trenger å slå hull i tastaturet mitt! hihi.. (og hvis så skulle skje, så har jeg enda en maskin jeg kan ødelegge.. hihi)

det er jeg som sikler på tastaturer mitt... spareribbs[;)][;)]

eller pannekaker med is... å herregud
jeg kommer til å bli en valross jeg

ORIGINAL: Tinamor 86

det er jeg som sikler på tastaturer mitt... spareribbs[;)][;)]

HAHA!!

Der ser du hvor sløv jeg er som ikke skjønte det..

Jeg blir alltid anklaget for å ødelegge ting skjønner du, så jeg tenkte kanskje det var det du holdt på med og..

hihi..

Men ja, spareribs er vel sånn ca det beste jeg får!! Spiser alltid det når jeg er ute og spiser, og spes på TGI.. Siiiinnsykt godt!

når pappa griller det til meg på sommern, ja da er det sommer. kjøper på en sånn kjøttbutikk i sverige med en spessiel marinede.
da spiser jeg rett og slett til jeg stuper[:D]

omtrent det jeg gjorde idag da.. Men det er såååå godt! [:D]

Svogeren min er flyvertinne, og han reiser en del til USA.. De gangene han er der, kjøper han med flere kilo vakuum-pakka ribs, og så spiser vi det hele sommeren.. Nammest! [:D]

slutt med dette snakket. snart så jeg sender sambo ut for å finne det.
tror det blir vanskelig nå.
kommer til å drømme om det i natt[:)]

æddabædda, jeg har spist spareribs idag!

hihi... [:)]

Neida, skal slutte nå, hvis det er noen trøst, så ble jeg så mett at det nesten er litt ubehagelig.. Og baby syns nok det ble veldig trangt, for det ble voldsomt til liv når vi var ferdige med å spise.. [:-]

jeg er også kjempe mett, men spareribbs sier jeg ALDRI nei til.
jeg vil også ha[:(]

var vi på desserter igjen nå?? Hehe..

Jeg digger karamellpudding jeg da.. [:D]

huff, skulle egentlig kjøpe sånn skjokolademouse i sta, men jeg insisterte på pudding. men når du nevnte karamell pudding fikk jeg lyst på det isteden. skal ikke være lett det her, alt er så godt

da kjøper du alle tre neste gang, og så spør du oss først hva du skal lage!

Lag en avstemming! Hahaha...

Siden vi har så mye å snakke om ellers mener jeg.. hihi.. [:D]

skal gjøre det neste gang. også håper jeg dere ikke nevner alt mulig annet godt.
klarer ikke velge vøtt[:D]

ORIGINAL: Teddy81

ORIGINAL: Pijah

omtrent det jeg gjorde idag da.. Men det er såååå godt! [:D]

Svogeren min er flyvertinne, og han reiser en del til USA.. De gangene han er der, kjøper han med flere kilo vakuum-pakka ribs, og så spiser vi det hele sommeren.. Nammest! [:D]

[8|] heter vel strengt tatt flyvert om svogeren din er mann da??

Hmm... [8|] Har jeg aldri tenkt over.. [:D][:D][:D] Hehe.. joda, men jeg sa jo ikke noe om hvilket lag han spiller på???

*ler høyt!!*

Nei, nå var jeg slem mot Roger Svoger, han er ikke gay, men han har ikke hatt dame så lenge jeg har vært sammen med broren hans i hvert fall.. Og det er jo tre og et halvt år nå...

hehe, så ikke det i sta jeg.. artig du teddy

Back
Topp