Nam!

!!

Forumet er livet
VIP
Da står det hjemmelaga pizza i ovnen[:D] juksa litt og kjøpte ferdig bunn[8D] 

Blir hvertfall ikkje ut på meg i dag, som eg sa tidligere i dag at eg sikkert skulle! Så nå skal eg kose meg med kvelds(om det går ned, sliter med lukta av kjøttdeig[8D]) også spise snop[:)] 

God kveld da dere, håper dere koser dere, dere også[:)]

Står en hjemmelaget pizza i ovnen her også, gleder meg! [:D]
Kos deg masse [:D]

Jeg er på besøk hos min kjære mamma i helgen, siden kjæreste jobber. Så jeg sitter i sofaen med beina på bordet og venter på mammas hjemmelagede pizza [:D]

Her blir det tacooo....

Vet ikke om jeg gleder meg til det eller ikke jeg[:-]Akkurat nå er jeg sulten så det spiller vel ingen rolle...

heldige dere som klarer å spise. har sureoppstøt i fra helvete på besøk [:(] ALt jeg spiser og drikker begynner det å brenne av[:'(]
Men skal tvinge i meg litt pølse og potetmos [:)]

ORIGINAL: Bina

heldige dere som klarer å spise. har sureoppstøt i fra helvete på besøk [:(] ALt jeg spiser og drikker begynner det å brenne av[:'(]

Har du prøvd love hearts?[:)] det skal visst hjelpe, uten at eg kan uttale meg så mye mere om det[8D]

Håper det gir seg snart!

ORIGINAL: Bina

gravison hjelper. smaker pyton men hjelper...

og BANAN!!!
hadde halsbrann i tyrkia og fikk gubben til å løpe rett over å kjøpe banan til meg... en halv banan og halsbrannen var stoppet...

Det hørtes bare SÅ godt ut, Nam Nam[:D]

Back
Topp