Nam!

oi! litt av en kombinasjon [8D] For meg er det eneste som passer på ristet brød smør og syltetøy [:D] Og nå fikk jeg lyst på det!!

Ikke for å drepe det.........
Men kan man spise fårepølse? I såfall vil jeg også ha!! [8D]

ORIGINAL: fruit

Nei det anbefales jo ikke, spekemat det også. Men noen gjør det jo fordi, jeg rører ikke noe[:)]

Det går vel egentlig under spekemat? Men det er det eneste jeg har kunnet spise på brødskiva en periode, så jeg har syndet [8|]

Ja, det åt eg heile forrige svangerskap vertfall... og kommer ikkje til og gje meg no, einaste eg får ned[:D]

jeg har heller ikke noe jeg har dilla på!
Lurer på om jeg får noen diller i det hele tatt!! Og om jeg får det håper jeg det er noe sunt!! :) hvis ikke kan det bare være:P

Har fått veldig lyst på ristA brød de siste dagene, så må nok snart ta frem brødristeren her og:)

Har ikkje nokke skikkelig dilla eg heller, så når eg lese sånne tråder med hva folk har dilla på så vil jo eg ha alt. Lett påvirklig[:)] Men når det ikkje e nokke som frista så e det rista skive med fårepølse og ost[:D]

ORIGINAL: mamihe

Det går vel egentlig under spekemat? Men det er det eneste jeg har kunnet spise på brødskiva en periode, så jeg har syndet [8|]

jeg synder med deg.

spiser både spekemat og jordbær jeg. alt med måte.man kan også fryse spekematen om man er fryktelig redd for den greia som lissom skal være så farlig[;)]

Da burde man fryse den ned et par døgn, el kjøre den i no sek i micoren,tet brød el annent som er varmt er jo det en grei løsning ;)

ORIGINAL: *Prinsessa

jeg synder med deg.

spiser både spekemat og jordbær jeg. alt med måte.man kan også fryse spekematen om man er fryktelig redd for den greia som lissom skal være så farlig[;)]

Kan man ikke spise jorbær om man vasker de godt???

ORIGINAL: snartmamma_88

ORIGINAL: *Prinsessa

jeg synder med deg.

Kan man ikke spise jorbær om man vasker de godt???

Eg trodde det va når en amma at man ikkje kunne ete jordbær. Men eg e ikkje sikker...

ORIGINAL: ragnarekkverk

Fårepølse med ost er en personlig favo..har ikke spist det nå, men vil...fårepølse er laget av sau, så jeg vil anbefale deg å fryse den ned et par døgn før du spiser den, for sau kan ha toxoplasmose:)
Og...det er dritgodt med tomat oppå pølsa og osten!! believe you me!!:) Nammenamm!!!

Må du friste meg då[8D] E jo tom for ost og har ikkje tomat[:'(][:)]

Eg skal heller ta og fryse den heretter[;)]

ORIGINAL: ragnarekkverk

Fårepølse med ost er en personlig favo..har ikke spist det nå, men vil...fårepølse er laget av sau, så jeg vil anbefale deg å fryse den ned et par døgn før du spiser den, for sau kan ha toxoplasmose:)
Og...det er dritgodt med tomat oppå pølsa og osten!! believe you me!!:) Nammenamm!!!

Pssst.. Den må varmebehandles hvis det skal være noe poeng i å gjøre den gravidvennlig [;)]

ORIGINAL: Nikki.

hjelper vel ikke bare å fryse.. hva med listeria? da må man jo varme også...

[:'(] den e jo ikkje like god varm...

ORIGINAL: SaLtSilD

ORIGINAL: Nikki.

hjelper vel ikke bare å fryse.. hva med listeria? da må man jo varme også...

[:'(] den e jo ikkje like god varm...

Stek den! Det er godt. Stekt fårepølse, litt sann sprø.. Mmmm [:D]

Back
Topp