nam-nam-nam

hyggli

Forelsket i forumet
[:D]Å herre min hatt så godt det var med baileys[:D][:)], nam nam nam. dette har jeg ventet lenge på. Tenkte jeg skulle smake på siden hun alikevel ikke spiser noe særlig mat og jeg har derfor pumpet meg masse allerede. Nå er det bare røyken nå, men da skal jeg stålsette meg altså, for det har jeg ikke lyst til å begynne med igjen, men du verden så godt det hadde smakt da[:)][8|][&o]

jeg blei skikkelig dorlig i magen når jeg drakk øl..magen min blei skikkelig oppblåst..
du er heldig som ikke er plaget..kanskje jeg skal også prøve beylis kan hende at det ikke plager meg..
hehe jeg har tatt meg røyk og jeg angrer skikkelig gjorde bare saken værre n¨har jeg værtfall lyst på røyk.. nå anbefaler å ikke prøve i det hele tatt..

Gleder meg til å smake jeg også! Men tror ikke jeg liker øl lenger jeg!! Har smakt litt på gubben sin noen ganger, og det er ikke godt lenger..... [:'(] Jeg som bare kunne sette meg å kose meg med en øl.. Men kanjse like så greit, for med øl hører røyken til.. Og den SKAL jeg klare å holde meg unna nå! [:)]

Det jeg gleder meg best til er å ta me ett glass rødvin.. :)(ett lite glass i starten i hvertfall) har jo ikke drukket siden min bursdag..  kansje ta det litt med ro...

ligger i familen at vi produsere lite melk og har ikke melk kjempe lenge

Back
Topp