nam nam nam

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
akkuratt helt i meg noe litt usundt:P Går vel sjapt opp noen kg,hahah

Blandet masse sjokoladeis, en banan, melk, oboypulver og sjokoladesaus i blenderen,... mmmmmm

har i det siste drukket noe litt mere sundt..

i blenderen: mango/eple juice, frossne bringbær, banan og vanilje jougert... MMMmmmmmmmm

Mmmm hørtes godt ut da![;)][:D] Har et vanvittig sjokoladekick om dagen,er nesten ekstremt,går og tenker på sjokolade hele tiden,håper det gir seg snart...[8D][;)]

Begge variantene hørtes kjempe gode ut namnamnam

Daizy: Da bør du prøve denne.. åååå.. kvalm jeg, hahah,, sjokosjokk

Gary Bralow: jepp, begge er gode, men nå angrer jeg på at jeg ikke lagde den med juice istedet.. haha

Tror faktisk jeg skal prøve ja!Sjoko-sjokk/sjoko-kvalme går helt fint,det går så fort over så[8D][:D]
Var innom jobben en tur på fredagen og da hadde sjefen lagd Oreo-kake...åh gudbedre som jeg åt!!!Masse oreo-kjeks,sjokoladdemousse,krem...holdt på å spy i bilen på vei hjem,men det var sånn "god-kvalme",æsj hehe...[&:][8D][:D]
Tror jeg må gå en tur på Peppes på Metro og kjøpe Oreo-kake etterpå jeg...[8D]

ORIGINAL: Turkisdilla

Daizy: Da bør du prøve denne.. åååå.. kvalm jeg, hahah,, sjokosjokk

Gary Bralow: jepp, begge er gode, men nå angrer jeg på at jeg ikke lagde den med juice istedet.. haha

Hehe det kan jeg tenke meg[;)]

ORIGINAL: Daizy

Tror faktisk jeg skal prøve ja!Sjoko-sjokk/sjoko-kvalme går helt fint,det går så fort over så[8D][:D]
Var innom jobben en tur på fredagen og da hadde sjefen lagd Oreo-kake...åh gudbedre som jeg åt!!!Masse oreo-kjeks,sjokoladdemousse,krem...holdt på å spy i bilen på vei hjem,men det var sånn "god-kvalme",æsj hehe...[&:][8D][:D]

åh! Ikke si peppes!! har dilla på pizza om dagen!! Herre...nå fikk jeg lyst på igjen!!

Fikk smisket meg til til loff med ferskt pålegg i det minste!! Så nå venter jeg på at sambo skal komme fra butikken:)

ORIGINAL: jejagal

ORIGINAL: Enirdna

ORIGINAL: Daizy

åh! Ikke si peppes!! har dilla på pizza om dagen!! Herre...nå fikk jeg lyst på igjen!!

nå fikk jeg lyst på både OREO KAKE, PIZZA OG EN KVALMENDE SJOKO-SMOOTH..!!
å nå skal jeg SLUTTE å gå inn på disse nammenam trådene å lese,for har ett usunt matkick for tida

hehe..ler.. peppes har sånn spis så mye du vil hele åpningtiden i påsken;) hehe.. har vært så "sunn" hele svangerskapet, så godt med litt usundt, men føler meg usunn innvendig etter sjokkosjokket i dag,.. hahaha

Back
Topp