nakne barn

Misery82

Glad i forumet
la ut denne på generell også.. men vil gjerne vite hva dere mener og!

hva mener dere om nakne barn på stranda?
har ikke tenkt på dette før jeg blei gravid... (er mitt første barn)

det er jo pedofile på standa... selv syntes jeg barn er det mest uskyldige på denne jord, men jeg selv kommer til å velge å kle på ungen en badebukse på stranda... kun pga pedofile....

Har ikke tenkt noe på det før akkurat nå egentlig.. [8|]
Vet ikke helt hva jeg mener om det..
Kommer nokk sikkert til å kle på mitt barn, men skal heller ikke se bort i fra at det får springe\krype litt å lufte rumpen.. [:)]
Nå er jeg selv fra en liten plass, og det er ganske naturlig her at på barneplassen der man bader springer og kryper SMÅ barn både med og uten klær. Mor eller far er selvfølgelig rett i nærheten.

Selvfølgelig kan det være pedofile på en strand, men for meg så kan det like gjerne være en voldtekts mann på byen som kjiker på noen eller en kidnapper i skogen som føller med utfor huset, liksom.. Ble litt vanskelig å forklare akkurat det dern da. Men håper du\dere skjønner hva jeg mener.. Kan liksom ikke ta hensyn til andres "problemer" eller hva man kan kalle det heller.. [8|]

Selvfølgelig vill jeg ikke mitt barn noe vondt, eller at noen skal gløse,  men tror ikke man må være for over beskyttende heller..
Kan være lett å si nå, før barnet er her og slikt. Men det er slik jeg føler det nå i allefall.. [:-]

Ble litt langt da.. [:)]

helt iorden at du mener det... mener jo egentlig det selv...
jeg bor i skien... og her har det vært veldig mange tilfeller av pedofile som overgriper seg på barn... så er nok mye derfor jeg tenker sånn

men ingenting i verden er jo så uskyldig som et lite barn.. jeg blir selv ikke sjenert av nakne barn på stranda og at de får luftet stumpen litt fra bleia... [;)]

men vet jo ikke åssen jeg vil se på det etter at william har kommet til verden.. så det er jo et litt vanskelig dilemma...

Det er liksom så naturlig at et barn er nakent i blandt... [:)]
De kommer jo slik til..
Blir feil med en liten baby med badetøy liksom av og til.. [8|]

Men dette gjelder selvfølgelig kun mens barna er BABY og små..
Kommer ikke til å la gullet mitt valse rundt naken i noen mange år..

helt sant..
syns dette er veldig vanskelig jeg !

selv kommer jeg garant til å syntes at min lille gutt er verdens mest uskyldige, så hvorfor skal ikke han kunne slippe bleier etc en gang i blandt.. f.eks på stranda...?

jeg bare vil ikke at han skal bli sett på eller bli tatt bilde av av pedofile,,,,  mange slike bilder blir også lagt ut på nettet...

åååå  skulle ønske verden var uten sånne mennesker.,,,. jeg kommer sikkert til å bli full av mamma-bekymringer  når gutten min kommer

Ine gikk naken på badeplassen i sommer. Beskymrer meg ikke for det egentlig. Men jeg hadde en liten badebukse med til henne, men brukte den ikke.

mener selvfølgelig at det ikke er noe galt i at de går nakne....
men mitt valg er å ha på en badebukse for at ikke barnet mitt skal bli f.eks tatt bilder av!

men dette er et dilemma som er veldig delt

Åhh småsolbrune barnerumper er jo sååå søøøte!
Tror ikke jeg kommer til å tenke på pedofile i den sammenhengen, så lenge jeg er rett ved selv.
Da er jeg mer bekymret for skolevei ol[8|]
Uff, nei kan ikke sitte å tenke på det, da tror jeg at jeg blir gal.[&:]

hehe ja ja ! jeg har jo allerede begynt [;)]

Bekymrer meg egentlig mest for at jeg må ut i jobb etter bare et år, har ikke noe lyst til å sende ungen i barnehagen så tidlig.[8|][:(] Men så er jeg godt vant også da, mamma var hjemmeværende til jeg var 15.[:)]

skjønner godt hva du mener, mamma var hjemmeværende til jeg var 13...  veldig greit syntes jeg!  jeg skal rett på skole etter permisjon og operasjon...  må ha en ryggoperasjon som jeg egentlig skulle hatt i august.. men så blei jeg gravid [;)]

Her hjemme er det faktisk sambo som er den som beskymrer seg aller mest. Han hopper opp av sofaen av den minste ting. Om det bare er stille på rommet hennes(som er 4m fra stuen), så hopper han opp av sofaen. Om hun er forsjølet en dag eller to, så må jeg til lege med henne. Jeg blir skikkelig stresset av han når han er sånn. Det er jo selvfølgelig fint at han bryr seg, men små barn tåler MYE mer enn det vi tror, og det har jeg prøvd å si til han.Og når man er forsjølet så vet jo alle det at det vil gå over. Jeg går ikke til lege når jeg er forsjølet. Gjør dere?

ORIGINAL: tipp

Her hjemme er det faktisk sambo som er den som beskymrer seg aller mest. Han hopper opp av sofaen av den minste ting. Om det bare er stille på rommet hennes(som er 4m fra stuen), så hopper han opp av sofaen. Om hun er forsjølet en dag eller to, så må jeg til lege med henne. Jeg blir skikkelig stresset av han når han er sånn. Det er jo selvfølgelig fint at han bryr seg, men små barn tåler MYE mer enn det vi tror, og det har jeg prøvd å si til han.Og når man er forsjølet så vet jo alle det at det vil gå over. Jeg går ikke til lege når jeg er forsjølet. Gjør dere?

He he he må le litt når du skriver det du gjør..... pappan min er sånn mot oss ennå!!! Altså barna sine [:D] og selvfølgelig mot barnebarna når han har fått det også! Men nei jeg går ikke til lege når jeg er forkjølet. Heller ikke når barna mine er det. [:)] Er jo ikke noe å gjøre med det....

Har kun gått til legen, med vondt kne og brukket nese.[;)]
Har vært så forskjølet at jeg har hostet så jeg trodde jeg skulle kaste opp, men går ikke til legen før det kommer blod, og det har det heldigvis aldri kommet![;)][:D]
Det er mange "hysteriske" mennesker når det gjelder å fly til legen, både når det gjelder mennesker og dyr. Tror jeg er rimelig avbalansert der, men det er helt sikkert noe helt annet med et lite barn, skal ikke være stor i kjeften før jeg har opplevd det å være forelder selv![;)][:D]

Godt å høre at det ikke er bare meg. Me det som er litt ironisk da er jo det at sambo går aldri til lege. Da må han være døende iallefall. Han har hatt problemer med det ene og det andre, men lege er ikke aktuelt. Men det er klart det blir anderledes med barn. Men det er jo som helsesøster sier. Det du gjør med deg selv det gjør du med barnet og. Feks hvis du synnes det er kalt på rommet, så synnes nok barnet det og. Når dere skal ut å leke og du synnes det er for varmet å gå med ull, så tar du heller ikke på  barnet ull. Og det synnes jeg er ganske naturlig.

Back
Topp