Nakkestøtter i baksetet?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Det er greit å ta av nakkestøttene i baksetet på bilen ja? Vi tok av bak storebror for noen dager siden, slik at han skal få bedre utsikt. Så kom jeg plutselig på at jeg kanskje burde sjekke om det er greit før jeg gjør slik. Kan ikke se at de har noen funksjon da. Er det flere som har tatt av nakkestøttene?

Vi har de der ennå. Henger et speil på nakkestøtten foran pjokken ;)

om han sitter bakovervendt og ikke har noen nytte av støtten ved evnt kræsj så går det nok bra.

Fever skrev:
om han sitter bakovervendt og ikke har noen nytte av støtten ved evnt kræsj så går det nok bra.

Ja, han sitter bakovervendt, så han har ingen nytte av den. Han hadde bra utsikt før også tror jeg, men det ble mye bedre nå. Plutselig får vi høre en uendelig rekke kommentarer om de som sitter i bilene bak oss, og noen av dem har faktisk vinket tilbake til ham når han prøver å få kontakt.

Det er helt greit å ta av nakkestøtten ja når ingen har behov for den uansett. Vi har ikke tatt dem av da vi har speil og dvd-spillere hengende på nakkestøttene. De ser godt ut sidevinduene og de ser ut bak og selv om nakkestøttene er der. =)

Back
Topp