Sender deg gode klemmerNipt test hos meg viste trisomi 21. er helt øydelagt. Aventer svar fra morkakeprøve

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg gode klemmerNipt test hos meg viste trisomi 21. er helt øydelagt. Aventer svar fra morkakeprøve

Mente gode bevegelser!sniker inn her jeg, var på tul 13juni, fikk vite at det lå veskebrem rundt hele fosteret samt nt på 9mm. Men neseben var synelig, hode bevegelser og målingene stemte med hvor langt jeg er på vei. Fin puls også. Ble Henvist rett til kk hvpr jeg tok morkakeprøve og fikk beskjed at det kan være en lekkasje i en av hjerteklaffene… Tok også nipt. Morkakeprøven var kontaminert så jeg må inn til fostervannsprøve når jeg er tilbake fra ferie… nipt kom med sannsynelighet for trisomi 22.. er 23 år, og er i uke 15+4 nå. Er ikke hjemme før om 1,5 uke og fostervannspørven tar vell en god stund å få svar på også.. vi har bestemt oss for å avbryte svangerskapet dersom det er DS… er så redd hele tiden å prøver å finne positive tanker og svar men vanskelig å finne noen i samme situasjon.. frykter selfølgelig det værste å greier ikke å være glad for denne etterlengtede graviditeten.. vi har også fått beskjed at det er jente å det var jo akkuratt det vi ønsket oss..
Huffsniker inn her jeg, var på tul 13juni, fikk vite at det lå veskebrem rundt hele fosteret samt nt på 9mm. Men neseben var synelig, hode bevegelser og målingene stemte med hvor langt jeg er på vei. Fin puls også. Ble Henvist rett til kk hvpr jeg tok morkakeprøve og fikk beskjed at det kan være en lekkasje i en av hjerteklaffene… Tok også nipt. Morkakeprøven var kontaminert så jeg må inn til fostervannsprøve når jeg er tilbake fra ferie… nipt kom med sannsynelighet for trisomi 22.. er 23 år, og er i uke 15+4 nå. Er ikke hjemme før om 1,5 uke og fostervannspørven tar vell en god stund å få svar på også.. vi har bestemt oss for å avbryte svangerskapet dersom det er DS… er så redd hele tiden å prøver å finne positive tanker og svar men vanskelig å finne noen i samme situasjon.. frykter selfølgelig det værste å greier ikke å være glad for denne etterlengtede graviditeten.. vi har også fått beskjed at det er jente å det var jo akkuratt det vi ønsket oss..
vil bare sende deg gode klemmer Så lei meg for deg og dere.Nipt test hos meg viste trisomi 21. er helt øydelagt. Aventer svar fra morkakeprøve

Tusen takk for detHuffvil bare sende deg gode klemmer
Håper dere finner noen gode øyeblikk og trøst i hverandre. Umenneskelig å gå slik og vente.
For en umenneskelig situasjonDa er det trisomi 21 bekreftet.Så trist for meg og hele familien. Etter flere år med forsøk må vi avbryte. Jeg er så lei og har ikke ord. Jeg trenger først tid å samle meg og ta avstand fra alt. Lykke til til dere
Sender deg en god klem, ta vare på hverandre Sender klem!Da er det trisomi 21 bekreftet.Så trist for meg og hele familien. Etter flere år med forsøk må vi avbryte. Jeg er så lei og har ikke ord. Jeg trenger først tid å samle meg og ta avstand fra alt. Lykke til til dere
Mange klemmer sendesDa er det trisomi 21 bekreftet.Så trist for meg og hele familien. Etter flere år med forsøk må vi avbryte. Jeg er så lei og har ikke ord. Jeg trenger først tid å samle meg og ta avstand fra alt. Lykke til til dere

Umenneskelig tristOgså fått påvist trisomi 21, og noe utslag på trisomi 18. Venter på endelig svar fra morkakeprøve. Vi er helt knust og skjønner ikke hvordan vi skal kunne klare å prosessere dette.
Gode klemmer sendes Jeg tok kun morkakeprøve.Tok du nipt test @Sminaj98 ?
Ønsker deg masse lykke timsniker inn her jeg, var på tul 13juni, fikk vite at det lå veskebrem rundt hele fosteret samt nt på 9mm. Men neseben var synelig, hode bevegelser og målingene stemte med hvor langt jeg er på vei. Fin puls også. Ble Henvist rett til kk hvpr jeg tok morkakeprøve og fikk beskjed at det kan være en lekkasje i en av hjerteklaffene… Tok også nipt. Morkakeprøven var kontaminert så jeg må inn til fostervannsprøve når jeg er tilbake fra ferie… nipt kom med sannsynelighet for trisomi 22.. er 23 år, og er i uke 15+4 nå. Er ikke hjemme før om 1,5 uke og fostervannspørven tar vell en god stund å få svar på også.. vi har bestemt oss for å avbryte svangerskapet dersom det er DS… er så redd hele tiden å prøver å finne positive tanker og svar men vanskelig å finne noen i samme situasjon.. frykter selfølgelig det værste å greier ikke å være glad for denne etterlengtede graviditeten.. vi har også fått beskjed at det er jente å det var jo akkuratt det vi ønsket oss..
tenker mye på deg, dere må ta vare på hverandresniker inn her jeg, var på tul 13juni, fikk vite at det lå veskebrem rundt hele fosteret samt nt på 9mm. Men neseben var synelig, hode bevegelser og målingene stemte med hvor langt jeg er på vei. Fin puls også. Ble Henvist rett til kk hvpr jeg tok morkakeprøve og fikk beskjed at det kan være en lekkasje i en av hjerteklaffene… Tok også nipt. Morkakeprøven var kontaminert så jeg må inn til fostervannsprøve når jeg er tilbake fra ferie… nipt kom med sannsynelighet for trisomi 22.. er 23 år, og er i uke 15+4 nå. Er ikke hjemme før om 1,5 uke og fostervannspørven tar vell en god stund å få svar på også.. vi har bestemt oss for å avbryte svangerskapet dersom det er DS… er så redd hele tiden å prøver å finne positive tanker og svar men vanskelig å finne noen i samme situasjon.. frykter selfølgelig det værste å greier ikke å være glad for denne etterlengtede graviditeten.. vi har også fått beskjed at det er jente å det var jo akkuratt det vi ønsket oss..
Det er så forferdelig trist å få den beskjeden. Jeg har ikke klart å samle meg før nå.. derfor jeg har vært off. Har dere tatt noe valg enda?Da er det trisomi 21 bekreftet.Så trist for meg og hele familien. Etter flere år med forsøk må vi avbryte. Jeg er så lei og har ikke ord. Jeg trenger først tid å samle meg og ta avstand fra alt. Lykke til til dere
Sender deg gode klemmerHele prosessen tok meg 14 timer. Veldig sliten nå.. helt ødelagt! Den søte lillejenta mi som ikke fikk bli med oss hjem