Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vurdert opp å ned. Men det kommer til syvende å sist tilbake til penger. Vært sykemeldt og enda ikke fått pengene fra nav så har null på konto og mannen får lønn 12 så da har vi ikke tid til å ta nipt. Men det er det jeg helst vil. Om et par måneder er de klare for nipt i Norge så det blir lettere for de som får barn i 2018 tror jeg.Alternativ e å stikk te f.eks sverige el danmark åta en. Nipt test. Det hadde nok mitt valg blitt om jeg var i dine sko. Ønske dæ masse lykke til videre [emoji173]️
Det er vurdert opp å ned. Men det kommer til syvende å sist tilbake til penger. Vært sykemeldt og enda ikke fått pengene fra nav så har null på konto og mannen får lønn 12 så da har vi ikke tid til å ta nipt. Men det er det jeg helst vil. Om et par måneder er de klare for nipt i Norge så det blir lettere for de som får barn i 2018 tror jeg.
Skal snakke med fastlege i dag og bli beroliget håper jeg.

Det er vurdert opp å ned. Men det kommer til syvende å sist tilbake til penger. Vært sykemeldt og enda ikke fått pengene fra nav så har null på konto og mannen får lønn 12 så da har vi ikke tid til å ta nipt. Men det er det jeg helst vil. Om et par måneder er de klare for nipt i Norge så det blir lettere for de som får barn i 2018 tror jeg.
Skal snakke med fastlege i dag og bli beroliget håper jeg.
Uka har gått fint egentlig. Men i dag ringte de er riksen og risikoen er ikke blitt større eller mindre så da anbefalte hun fostervannsprøve.
Satt opp time 16. Mai men er så i tvil om jeg vil eller ikke. Er jo 0.5% sjans for spontanabort pga det.
Hun forklarte å at det er 99% sjans for at barnet er frisk men pga den ene prosenten vil de ta prøve.
Er så forvirret for 99% er jo en bra % men det vil jo da være ca 98%for at alt går bra med fostervannsprøve også. Så hvorfor ikke vite sikkert. Men hvorfor ta den risikoen.
Ja som dere skjønner er jeg veldig lost.
Noen andre som har tatt fostervannsprøve?

Hei.
Ville gi en oppdatering. Lege hjalp det fint lite å snakke med da hun var på at det ikke var vits i å ta fostervannsprøve for man skal ta det man er tildelt av barn. Fikk avsmak på hu men mer bestemt på å ta fostervannsprøve.
16 mai kom. Nerver i høyspen.
Selve prøven gikk fint. Lite stikk like vondt som blodprøve.
Men etter så kom murringer og jeg trodde alt håp var ute. De sa det var normalt i noen dager etter så lenge de ikke kom takvis.
Gråt i bilen og sovnet av utmattelse.
Våknet 1 time senere til null smerte. Men nervøs for å bevege meg. Mannen kjøpe proviant og vi fortsatte hjem.
Sov masse den dagen. Ikke mye smerte men redd som faen.
Alt gikk egentlig fint etter men holdt meg i ro helt til det var gått en uke.
Fredag 19 ringte de fra riksen og sa prøven var negativ for downs trisom 18 og 13 og baby mest sannsynlig er frisk. Får endelig svar om 3 uker men de regnet med negativt der å.
1000 kg lettere gleder jeg meg igjen til november Kommer!!