Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir følgt tett opp med ul, så her blir det i uke 12 ja. Er vel da de kan se nakkefolden eller??Litt omdiskutert tema dette, men er det noen som skal ta ul for å sjekke nakkefolden?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg blir følgt tett opp med ul, så her blir det i uke 12 ja. Er vel da de kan se nakkefolden eller??![]()
Nr 2 på vei <3 13 februar <3
Er de som er født med downssyndrom som har en slags fold i nakken.. Om jeg har forstått riktig ...??;-)Jeg er kanskje blåst, men hva er nakkefold??![]()
Nei det har jeg ingen interesse av å vite..
Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
hadde 12+4 sist, skal ha 12 + 2 denne gangen.Er det ikke uke 11 som er best?
Jeg skal ha det![]()
Er de som er født med downssyndrom som har en slags fold i nakken.. Om jeg har forstått riktig ...??;-)
trodde nakkegfold var ifm med kronosonfeil og nesebenet i tilegg kunne gi indikasjon på downs.Er de som er født med downssyndrom som har en slags fold i nakken.. Om jeg har forstått riktig ...??;-)
Ja, var vel litt mer riktig forklarttrodde nakkegfold var ifm med kronosonfeil og nesebenet i tilegg kunne gi indikasjon på downs.
Vi har tidlig ul, og så venter vi til den ordinære om ikke noe spesielt skjer
Kan de ikke se det da også om noe skulle være galt?
fra uke 11-13 er det ikke?Akkurat dette avviket vises bare rundt den tiden.
måtte google littNakkefolikken/ nakkefold er en væske ansamling bak i nakken på babyen, denne er kun synlig på ul frem til uke 11-12, etter dette forsvinner den... Ved økt nakkefold er det et tegn på kromosomfeil - slik som feks downs..
Nakkefolden skal være under 2 mm bred.
Jeg fikk en blødning i første sv.sk i uke 10 og fikk ul for å sjekke at alt var fint - da var nakkefolikken på 2mm akkuratt og vi ble henvist til haukeland sykehus for utbedring der.. Heldigvis var alt fint
Har ikke tenkt på å sjekke om det denne gangen, gjorde ikke det med minsten heller
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app