Rita Lind
Elsker forumet
~Mummimamma~ skrev:
Jeg tenker ikke på "hva slags folk" det er som oppholder seg rundt oss i den åpne fora.c",) skrev:
Her har barna sprada nakne rundt på strender i kortere/lengre perioder, men når de har lekt i sanda har jeg sett det greit å ha på de truse/badebukser/shorts for å forhindre mye sand i rompa/nutta.
Dere som er imot at barna er nakne på offentlige steder - mener dere da også i dusjen i svømmehaller og lign. eller.. ?
Jeg syns det blir så dumt og sammenligne slike ting egentlig.
I dusjen er det regler om at man må dusje nakne for rensligheten sin skyld, det hadde vel vagt litt oppsikt om det stod folk i dusjen med mobil.
Og for meg så er det ikke noe problem at ungene har på seg litt klær og det virker ikke som om de har noen videre store problemer med det heller :P
Så kall det forebyggende arbeid da, uten bivirkninger.
Hadde barna hatt det mer ubehageligav å ha på klær så skulle jeg selvsagt vurdert det.
Jeg bare lurte siden jeg leste en kommentar om nakenhet i den offentlige arenaen - og tenkte da på offentlige dusjer. Nå var ikke mobil/kamera i mine tanker, men disse "folkene", som så mange begrunner påkledningen på stranda. Finnes alle typer mennesker i offentlige bassenger/dusjer også.
Men så tenker jeg ikke så mye på dette - mulig jeg er mer redd for at unga her skal bli stukket av en veps, brenne seg på brennmanet og lign. enn at det vil være en eller annen som glor litt ekstra på barna. (Ja la meg nå bli hengt, en gang for alle!)