Naken, HOT dame på stranda... Hva hadde du gjort?

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: SistemannIMagen

siden jeg tydeligvis sto sist i køen da selvtillit ble delt ut hadde jeg ikke likt det[&o]

Sambo sier jo daglig at jeg er den fineste i verden og at han elsker meg men det jeg ser og det han tydeligvis ser samsvarer liksom ikke...[X(]

ORIGINAL: trekløver`n

ORIGINAL: Søta!

ORIGINAL: trekløver`n

ORIGINAL: Almyrida81

Kan jeg da få spørre HVORFOR man skulle brydd seg..? Siden du tydeligvis vet at alle hadde brydd seg..

Heh, ikke ta det så bokstavelig da[;)] Vet da ingenting om andre hadde brydd seg eller ikke. Men regner med hvertfall NOEN hadde gjort det. Garantert.

Det jeg blir overrasket over er at det er andre her inne som "Viirkeliiiig ikke skjønner hvorfor noen kunne brydd seg om noe sånt".
Oh God.

Mulig du er litt ung? Eller bare umoden?
Du vil nok skjønne det når du blir litt eldre.
Crazy-ass drittsjalu fjortisbiatch har vi vel alle vært en gang...

Ja, tydelig at det er noen gamle hengeslafser her som har lært seg å leve med det[;)][;)]

haha, jajøss, jeg er ei gammel hengeslafe på 20 år [:D][:D]

Fantastisk! For å sei det sånn, eg synst det er bedre med nakne HOTTE damer på stranda enn nakne stygge damer, utover det hadde eg ikkje brydd meg nevneverdig...[&:]

tror jeg ikke hadde gjort noe i akkurat den situasjonen.. men jeg opplevde en gang vi var i syden at han lå dagen lang å titta på ei toppløs jente.. (jeg fikk ikke lov å ta av meg bikinitoppen av han, pleier egentlig å sole meg toppløs hjemme og i syden) jeg har fryktelig dårlig selvtillit pga jeg har veldig mye strekkmerker og litt rynkete mage, og hadde jobba veldig mye med meg selv for å tørre å reise til syden. etter 3 eller 4. dagen med stirring på denne toppløse jenta begynte jeg å bli litt lei, så da tok jeg av meg toppen selv. da ble han litt sur, men han kunne jo ikke akkurat si noe på det[8D] puppene mine var langt i fra så spretne og hadde mange flere striper enn alle rundt bassenget til sammen, og sambo titta like mye på henne og ikke meg, men jeg følte meg litt bedre.

Jeg hadde bedt han ta på seg bind for øynene om vi skulle vært lenger på stranda, aller helst hadde jeg bare sagt at vi ikke kunne vært der. Han får heller ikke lov til å lese 'Mann', se på TV (tilfelle det kan dukke opp noen lettkledde damer) eller gå i butikker eller bensinstasjoner (det kan jo være fare for at han titter på noen blader der...!)
[:o]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Bøddi Hålli

hahahaha, for en tråd [8D]

Men en ting jeg har lagt merke til her inne på BV, er at når det er en åpen diskusjon om sjalusi, sex, iq, forhold eller what so ever så er det aaaaaldri noen som er sjalu - ofte drar man den så langt at det kunne faktisk ikke brydd dem i heeeeeletatt om mannen faktisk var å luktet på den superheite nabodama, alle har sex med samboeren sin hver eneste dag, 90 % av alle her inne har en iq på minst 128, og alle har den mest fantastiske mannen ever.
Har man en avstemning får pipa en annen lyd.

Flott for de som har det så bra, men det er nok heller lite trolig at alle er så vellykket på alle punkter. At man har så stort behov for å vise det på ett forum, så sier det mere om den det gjelder.

Som du ser tidligere i tråden så skriver jeg at ja, jeg er sjalu, men ikke på at mannen kikker på ei toppløs dame på stranda.. jeg hadde glodd selv også, og ikke fordi jeg syns det var "rart" eller "teit"[;)]
Ikke har vi sex hver dag, og mannen min er langt fra perfekt, men der passer vi nok godt sammen, for det er jaggu ikke jeg heller..[8D]

ah, signerer denne [:D] akkurat som jeg skulle skrevet det selv, men det slapp jeg [:D]

ORIGINAL: Qualitas

JEG hadde nok ikke likt det sånn veldig nei.. jeg hadde ikke følt meg så veldig komfertabel uansett hvem som lå naqken ved siden av meg jeg da.. derfor jeg ikke legge meg klint inntil de som soler seg toppløs[:-][8D]

Og hvis mannen min tydelig så veldig mye etter henne så hadde jeg jo så klart ikke likt det. Tror det er ganske mange som ikke hadde likt det.. det betyr ikke at man hadde laget en sak ut av det eller gått.. Nå er det også forskjell på å se litt og å sitte å glane.. jeg mener, jeg hadde også sett et par ganger ekstra fordi det er noe som man kanskje ikke ser hver dag..

Syns det er mange dumme og tankeløse kommentarer i denne tråden.. Folk er forskjellig og forhold fungerer forskjellig, og selv om man ikke ville likt dette så trenger det ikke være noe galt med forholdet. Mener JEG da[;)]

Så TS, jeg skjønner hva du mener!

Enig

Var i tyrkia for noen år siden. Bak oss la den hotte dama seg ned, med string og toppløs...de lekre puppene[8D] Sambo skulle legge seg på magen for å sole ryggen, men han måtte bare legge seg på ryggen igjen for han ble brydd av dama som lå der[:D] Jeg måtte bare le[:-]

Hehe, tuller du eller? Det er pene damer overalt, det finnes mange damer som er mye penere enn meg og det må jeg jo klare å leve med! Det finnes også menn der ute som er penere enn kjæresten min, det betyr ikke at jeg har mer lyst på dem enn han... Og jeg vet at kjæresten min vil være med MEG og at han ikke har lyst til å ligge med alle de vakre jentene han møter på sin vei.

Unnskyld meg, men noen folk er bare helt utrolige. Hvorfor må dere (og jeg biter merke i flere av dere) alltid skrive noe slemt eller være så fryktelig sint/negativ/irritert på TS?
Skjerp dere da. Dere skjønte vel ærlig talt hva denne dama mente? Eller var dere helt på jordet? [&:]

ORIGINAL: Qualitas

JEG hadde nok ikke likt det sånn veldig nei.. jeg hadde ikke følt meg så veldig komfertabel uansett hvem som lå naqken ved siden av meg jeg da.. derfor jeg ikke legge meg klint inntil de som soler seg toppløs[:-][8D]

Og hvis mannen min tydelig så veldig mye etter henne så hadde jeg jo så klart ikke likt det. Tror det er ganske mange som ikke hadde likt det.. det betyr ikke at man hadde laget en sak ut av det eller gått.. Nå er det også forskjell på å se litt og å sitte å glane.. jeg mener, jeg hadde også sett et par ganger ekstra fordi det er noe som man kanskje ikke ser hver dag..

Syns det er mange dumme og tankeløse kommentarer i denne tråden.. Folk er forskjellig og forhold fungerer forskjellig, og selv om man ikke ville likt dette så trenger det ikke være noe galt med forholdet. Mener JEG da[;)]

Så TS, jeg skjønner hva du mener!

Sign!

Og, jeg blir rett og slett flau på enkeltes vegne her. Makan til oppførsel! Dere er på barneskolenivå slik dere driver på her inne[:'(].

ORIGINAL: Gollemor

Hadde sagt på en ironisk måte:

"Jaja, godt hun ikke er halvparten så pen som meg. Ellers hadde jeg blitt gretten om du ikke trakk til deg øynene snart!!"

hahahha noe så genialt =)

Er ikke naken om man har bikinitruse vel [8|]

Og nei, hadde nok ikke brydd meg.

Jeg hadde sikkert blitt fnisete og flau jeg! [:D] Så barnslig er jeg! Hadde ikke spilt noen rolle om det var en gammel dame med skrukkete hengepupp eller en ung sprek perky en.. Blir flau av å se andre vise puppen (ja utenom amming for de som lurte[:)])

Back
Topp