Najell slepp carrier - verdt pengene?

Sniker.

Dette (at den er godkjent for soving uten tilsyn) ville jeg vært veldig nøye med å undersøke - ser diskusjoner i andre termingrupper har fått bekreftet fra LUB at det ikke stemmer. Voksi sin er godkjent etter de samme standarder som Najell, men de advarer likevel mot å ta barn sove alene og uten tilsyn i disse.

Edit: ser at det er kommet en ny versjon (den som heter X), som de mener er godkjent for soving. Det kan hende det stemmer, men da er i alle fall Voksi sin godkjent etter akkurat samme standard :happy:
Takk for info :) Så rart at de skriver det, hvis det ikke stemmer. Trodde ikke det var lov, men da skal jeg sjekke opp i det. Med "uten tilsyn" mener jeg dersom barnet sover i den ved siden av meg i bedside crib eller i sengen. Går ellers aldri fra barnet i et babynest :)

Takk for info :) Så rart at de skriver det, hvis det ikke stemmer. Trodde ikke det var lov, men da skal jeg sjekke opp i det. Med "uten tilsyn" mener jeg dersom barnet sover i den ved siden av meg i bedside crib eller i sengen. Går ellers aldri fra barnet i et babynest :)
Jeg så bare noen hadde hadde fått bekreftet fra LUB at den ikke er godkjent for soving uten tilsyn, men det var noen måneder siden. Det kan hende ny godkjenning (eller ny versjon) har endret situasjonen, kanskje de faktisk er godkjente for det nå :happy:

Uansett så ser jeg Najell og Voksi sine er godkjent etter samme standarder. Vi gikk for Voksi sin da jeg synes den er penere og passer bedre i vogna vår.

Jeg så bare noen hadde hadde fått bekreftet fra LUB at den ikke er godkjent for soving uten tilsyn, men det var noen måneder siden. Det kan hende ny godkjenning (eller ny versjon) har endret situasjonen, kanskje de faktisk er godkjente for det nå :happy:

Uansett så ser jeg Najell og Voksi sine er godkjent etter samme standarder. Vi gikk for Voksi sin da jeg synes den er penere og passer bedre i vogna vår.
Skjønner :) Fint å dobbeltsjekke slike ting uansett.

Åh jeg vil og, men venter og venter på å få tak i en rabattkode
Ventet på salg/rabatt osv men kommer jo ikke noe :) men tenker att når en ser hva de går for hbo på facebook så får man tilbake pengene etter 6 mndr. Ny koster den 1700,- og folk får solgt de igjen for 14-1500,- om man har tatt godt vare på den :)

*sniker fra august* og har deltatt i denne tråden tidligere. Jeg har også bestilt voksi carry me etter å ha sammenlignet litt med najell x. Hadde najell sist, men det var en eldre versjon. Uansett vil jeg tro de er ganske lik, utenom det fine vindtrekket til voksi sin! ☺️

Bestilte forresten når det var 25% rabatt en dag på mimmis.no. Sa ifra i august-gruppa, men tenkte ikke på å si ifra her dessverre :/

Vi får holde øyne opp på tilbud og rope ut her. Kommer sikkert noe tilbud fram til termin :joyful:

Jeg har hørt at det aldri er tilbud på sleep carrier (på juni termingruppen på FB), og at selv rabattkoder kun funker på andre ting på siden deres - noen som vet om det stemmer? Jeg har fulgt med siden oktober, aldri funnet noe så langt i hvert fall :smiley-ashamed004 Kanskje derfor folk selger såpass dyrt brukt også? Finner sjelden noen til under 1200.

Jeg har hørt at det aldri er tilbud på sleep carrier (på juni termingruppen på FB), og at selv rabattkoder kun funker på andre ting på siden deres - noen som vet om det stemmer? Jeg har fulgt med siden oktober, aldri funnet noe så langt i hvert fall :smiley-ashamed004 Kanskje derfor folk selger såpass dyrt brukt også? Finner sjelden noen til under 1200.
Det er vel noen ganger det er rabatt via influensere etc?

Ja, men noen i termingruppen sa at det aldri funker på selve sleepcarrieren, bare tilbehøret og andre ting. Men vet ikke om det er sant, for har ikke funnet en slik kode selv før :)
Typisk! De må selge helt sykt av de der!
Nå er det 15% på en vare på alle butikker på Ski storsenter, så for de som bor i nærheten der kan kjøpe den på gullbarna!

Barnas hus får man vell 10% når man blir medlem. Det hjelper litt om vi ikke finner noe bedre tilbud :smiley-ashamed004

Mimmis.no kan man vinne rabattkode på 15% som fungerer på Voksi Carry Me hvert fall :) De har for øvrig vårsalg og har tilbud på for en del bæreseler fra Ergobaby osv også :)

Vet at ohdearbaby hadde 30% på voksi en gang før jul, lurer på om det var under eller etter black week. Og så var det 400kr rabatt på Mimmis søndag 23. mars, som tilsvarer ca. 25%. Men vet ikke noe om najell - og helt enig i at de er veldig dyre brukt!

Back
Topp