Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tro meg, det kommer du ikke til å gidde! Du kommer alltid til å ha med deg ting når du er ute. Stelleveske f, eks! Så det blir mye å være hele liggedelenJeg er også litt i tvil om vi har behov eller ikke, så denne tråden var finBor i 3. etg uten heis og vognen blir vel båret ned i kjelleren tipper jeg. Vurderte egentlig å bære liggedelen med baby opp og ned, testet i butikk at jeg greide å bære den med en tung babydukke oppi
![]()
Jeg syns den ser bedre ut og litt mer praktisk. Tror jeg skal kjøpe den i stede for Najell sinHar sett voksi har en lignende, voksi carry me, er den bedre enn najellen?
boe i 4:etg uten heis. Har bært første opp og ned i liggedelen til vogn. Lot understellet stå nede. Gikk greit, men litt slit er det. Vektmessig er det ikke såå mye tyngre å ta enn babynest, mener nok mer praktisk med babynest. Har kjøpt det nå.Jeg er også litt i tvil om vi har behov eller ikke, så denne tråden var finBor i 3. etg uten heis og vognen blir vel båret ned i kjelleren tipper jeg. Vurderte egentlig å bære liggedelen med baby opp og ned, testet i butikk at jeg greide å bære den med en tung babydukke oppi
![]()
Er den trygg og kan brukes til feks samsoving?Sniker fra august. Jeg brukte den myyyye. Hadde den permanent i vogna, slik at jeg kunne la barnevogn stå utenfor kafeer, helsestasjonen, legekontor, butikken, osv. Vi bodde i 3. etg MED heis, så var ikke opp og ned trappen som var viktig for oss. Likevel er den så smart, også til å bære ut av leiligheten når man skal ting. Kanskje har babyen sovnet i den mens du gjorde deg klar eller den sovnet på puppen og du legger den ned. Er egentlig endeløst med måter å bruke den på!
Noen ganger la jeg også henne opp i den etter siste amming om natten, hvis jeg visste at jeg skulle dra av gårde før hun våknet om morgenen. Perfekt for å ta med til barseltreff, babysang eller andre ting som var litt for tidlig på dagen for min førstefødte![]()
Jeg gjorde det når vi var på overnatting hos andre. Vil si den er trygg, er som en madrass, men vet at det er omdiskutert det med babynest og nattessoving.Er den trygg og kan brukes til feks samsoving?
Kanskje jeg må revurdere babynestboe i 4:etg uten heis. Har bært første opp og ned i liggedelen til vogn. Lot understellet stå nede. Gikk greit, men litt slit er det. Vektmessig er det ikke såå mye tyngre å ta enn babynest, mener nok mer praktisk med babynest. Har kjøpt det nå.
Vi bærte opp og ned med første (bor i 2 etg) det vaaaaar så tungvint så var ikke lenge vi gadd det. Det blir tungt nok, i tillegg har man masse annet med seg som regel. Det gjorde at jeg ofte ikke gadd å ut og trille ved soving, noe ihvertfall jeg har veldig lyst til å få til mer av denne gangen. Vi endte aldri med å kjøpe sleep carrier for det var ikke noe populært enda - men det er ingen tvil om at jeg skal kjøpe det denne gangJeg er også litt i tvil om vi har behov eller ikke, så denne tråden var finBor i 3. etg uten heis og vognen blir vel båret ned i kjelleren tipper jeg. Vurderte egentlig å bære liggedelen med baby opp og ned, testet i butikk at jeg greide å bære den med en tung babydukke oppi
![]()
Og så du hadde svart her nå, etter mitt svarKanskje jeg må revurdere babynest![]()
Setter pris på alle som vil dele sine erfaringerOg så du hadde svart her nå, etter mitt svar![]()
![]()