Nails Inc og overlakk

caracara

Forumet er livet
Hei! Jeg har neglelakk fra Nails Inc, sånn med geleffekt. Har og overlakk fra samme produsent. Når jeg bruker overlakk ser det ut som neglelakken sprekker opp etter kort tid. Hva gjør jeg feil?

Hei! Jeg har neglelakk fra Nails Inc, sånn med geleffekt. Har og overlakk fra samme produsent. Når jeg bruker overlakk ser det ut som neglelakken sprekker opp etter kort tid. Hva gjør jeg feil?
Hmm, det var da rart.
Hva slags overlakktype bruker du da?

Tenker at du Kanskje må bruke overlakk som passer til gellakk???

Jeg bruker også overlakken og baselakken til nailsinc, men aldri opplevd dette..

En gang så fort det var tørt, en annen gang ca 30 minutter etterpå... Men hvor lenge bør man vente mellom strøk 1 og 2 på selve lakken? :)

En gang så fort det var tørt, en annen gang ca 30 minutter etterpå... Men hvor lenge bør man vente mellom strøk 1 og 2 på selve lakken? :)
Jeg bruker stort sett essie lakk, og venter 5-10 min mellom hvert lag.
Evt litt lenger.

Pass på å ikke bruke for tykt lag.

Jeg mener å ha lest at gellakk dekker på ett strøk, men vet ikke om det stemmer?

Det ser helt fint ut. Helt til det krakelerer etter en dag og to. Tror jeg går innom vita om det blir sånt nå og :) :)

Det ser helt fint ut. Helt til det krakelerer etter en dag og to. Tror jeg går innom vita om det blir sånt nå og :) :)
Hmm, så rart.

Sånn blir det her etter nesten ei uke...

Kanskje ikke gellakk er så lett å bruke?

Vet at kremlakkene til nailsinc får god kritikk.
Har bare en selv, men ikke brukt den mye siden den er svart

Back
Topp