NAF Ammete

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
Er jeg helt på bærtur hvis jeg tror at både ungen og jeg får masse luft i magen av NAF Ammete??? Nå har vi vert oppe i HELE natt. Gutten min ligger bare å spreller med beina og fiser stakars..
Har drukket 4 kopper om dagen for å bedre melkeproduksjon, og jeg har ikke spist noe annerledes enn jeg pleier. Kun ammeteen liksom...

Noen andre med denne erfaringen?

Den skal vel ikke virke sånn, den det er vel fenikkel i den som heller skal virke motsatt, men det kan jo hende. Btw så smaker den pyton, Kloster sin er mye bedre på smak synes jeg[;)]

NAF ammete, fysj..

prøv heller helekost sin posete i ammete.. mye bedre!

Men de skal ha positivt virkning på babyer og mor...

Ja, den smaker litt rompe. Får ha noen dager uten, så får jeg se om det blir bedre. Eventuelt prøve en annen type[:)]

Noen flere som vet?

Har ikke prøvd ammete, men brukte bringebærblader i kapselform. Funka veldig bra! Bare et lite tips[;)]

Kloster amme-te fra helsekosten smaker kjempe godt og har god virkning på meg, har også prøvd Helios eller hva den heter, synes ikke den smaker så godt men helt ok..

Her måtte vi slutte med ammete etterhvert fordi lille R fikk luft i magen av den.

Noen av amme-teene skal du bare drikke 1-2 kopper pr dag ellers kan den virke som du beskriver..

Back
Topp