Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi har fått brev og tegninger, men kun over hvor det skal bygges og hvor høyt - ikke fasadetegningVi har fått brev i posten de gangene de skal bygge noe på nabo tomta fra komunnen.
Ja må kanskje det...Vil tro dere kan få tegning på dette om dere spør.
Tror nok ikke det kommer noe hvis ikke.Ja må kanskje det...
Ja jeg trudde det var normalt. Da Volvo sommer naboen til besteforeldrene til mannen skulle bygge om fikk de tegninger av absolutt alt.Vi fikk tegninger i posten og en forklaring på fremgangen.
Vil tro dere kan få tegning på dette om dere spør.
Nei det har jeg sjekka. Blokka et hakk lenger bort har de nettopp begynt med i dag og den ligger uteSikkert ikke så vanskelig å få tak i egentlig, siden leiligheten mest sannsynlig er lagt ut for salg allerede. Er det ikke ganske vanlig å selge sånne nye leiligheter lenge før de er bygd?
Hmmm, merkelig. Er det selveier eller borettslag? Ofte er det jo annonsert på nett at det skal bygges lenge før byggestart også, men det er kanskje forskjell på selveier og borettslag.Nei det har jeg sjekka. Blokka et hakk lenger bort har de nettopp begynt med i dag og den ligger ute
Tror bare ikke de har kommet så langt ennå. Det blir helt sikkert lag ut før de er ferdig ja! Men de skal bygges uansett da. Blir ikke noe problem å få solgt. Vi har nettopp kjøpt enebolig i kjede, 13 like hus, var vel bare 3 som var kjøpt før de ble bygget.Hmmm, merkelig. Er det selveier eller borettslag? Ofte er det jo annonsert på nett at det skal bygges lenge før byggestart også, men det er kanskje forskjell på selveier og borettslag.
Ok. Da må jeg svinge meg rundt å sjekke selv! Takk for info.Vi fikk ikke et eneste brev sendt til oss da kommunen bygde eldreboliger rett utafor verandaen min. Så kanskje de ikke er pliktige til å fortelle om alt.