MalinDalin
Forumet er livet
Vi har verdens uflaks når det gjelder naboer tror jeg. Da vi flyttet inn her sto det tomt, men kort tid etter flyttet det inn ei ung jente. Desverre hadde hun en svær og voldelig til-og-fra kjæreste som slo ned både døra og henne når det passet seg. På de 6 mnd hun bodde her hadde hun sånn nesebandasje 4 ganger, sambo var der nede hvertfall 20 ganger, han skjøt hull i vinduene og vi måtte ringe bevepnet politi ca 10 ganger.
Tilslutt ble denna tullingen tatt med hasj i lomma og måtte sitte inne noen dager hvor da vår nabo grep sjansen å rømte...
Det har stått tomt en lang stund, men for 3 dager siden flyttet det inn ei dame. Lita frøken, typ 40 kg dryppende våt og med klær.. Legger sikkert ikke merke til henne tenkte jeg. Men aiii så feil kan man ta. For det første er det som en scene fra jurrasic park når hun går opp og ned trappa, vann i glass skaker og man må nesten holde bilder fast i veggen. Vi har andre naboer også, som etter str å dømme kunne spist denne dama til lunch, men de klarer da å gå normalt opp og ned uansett. Det i seg selv hadde jo ikke vært noe problem om hun ikke kom hjem rundt 3 på natta og med en haug venner som også gjør sitt beste for å rive ned trappegelenderet.
I går rundt 12 fikk hun besøk, men hun var ikke hjemme. Men det stoppet ikke besøket altså. Tydeligvis trodde de hun var hjemme, men hadde fått et pluttselig anfall av døvhet. De banket på så døra nesten datt av, før de gikk utenfor å skrek navnet hennes opp til balkongen. "aynur, AYNUUUUUUR! Er du hjemme? Hallooooooooo! Hvorfor åpner du ikke?*bank bank bank* AYNUUUUUUUUUUUR! Er du deeeeeer???" dette pågikk i 45(!) minutter før jeg slang opp døra. I ført min elskede onepiece, med en stilig grorudpalme på hue og vaskebjørn øyne fordi jeg hadde glemt å vaske av meg sminken hylte jeg"enten er a ikke hjemme eller så vil hu ikke snakke med deg! GÅ hjem før jeg klikker på deg....."
dette damemennesket ble ganske forfjamset og skremt av det 158 cm spøkelset som sto å hoppet og skrek og rygget bakover før hun nesten visket et"du må ikke bråke sånn, det er sent..." og gikk ut..
Aaaah, stillhet... I hele 10 minutter før naboen kom hjem, trampet opp trappa og satt på Tarkan på full guffe... Baaaaaaah!!!