Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Malte noen huset ditt?Malt på huset mitt, fordi de ikke likte fargen (hvitt)
Herregud! Det kan de vel ikke gjøre? Hva skjedde da?Malt på huset mitt, fordi de ikke likte fargen (hvitt)
Ringt på døren kl 7.25 på 17-mai etter en lang våkennatt med en baby som jeg akkurat hadde fått til å sove. Formål; å klage på at besøket mitt hadde tatt aske fra røyken utenfor verandaen, og en (mikroskopisk) del hadde falt ned på bordet til hun under.Hva er det rareste en nabo har gjort mot deg?![]()
DEN var ille!! Det er grunn til advarsel eller utkastelse spør du meg! Regner med at hun vasket vekk selv?Naboen over meg ei er fyllikkjærring uten like. Hun sto i dagtidlig på verandaen sin å kastet opp! Ned på min veranda............
Ååh shit! fortellMalt på huset mitt, fordi de ikke likte fargen (hvitt)
Gikk du å ba om unnskyldning da?Ingen som har gjort noe rart mot megmen jeg kasta ei bøtte med vann i hodet på nabokona. Ikke meninga da, skulle bare tømme ut noe vann småen hadde leka med. Slang bøtta over verandaen å der kom nabokona gående
hun sa ikke et ord, bare sprang inn til seg. Jeg lo av både skam og sammentreff. Klarte ikke snakke på 10-15 min så jeg kunne forklare gubben hvorfor jeg lo så hysterisk
Der jeg bodde før, hadde vi en alkoholiker. Han var veldig snill. Hjalp alltid tid vis man trengte noe å kunne finne på å måke ut søppeldunken eller postkassahan var ofte å lette etter tomflasker for å dekke forbruket sitt av sterke drikker. Jeg hater å pante flasker. Så jeg satt de i innkjørselen hans
det ble liksom vår greie, vi snakka aldri om det.
Men så ofte han var ute å sjekka vis jeg hadde vært forbi.
De Lurar eg og på.Gikk du å ba om unnskyldning da?