N
Nummer1(-:
Guest
er det frekt å legge en lapp i postkassa til naboen (bor i blokk) med en liten klage...gidder ikke snakke med de, da de akkurat har flyttet inn og jeg snart skal flytte ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Puppeluppensoverommet ligger rett ved inngangsdøra deres, og de SLENGER den igjen hver gang de går ut og inn, og junior våkner...[:@]
Det spørs jo hva du klager på da[8|]
Jeg hadde iallefall ikke tatt den klagen alvorlig på den måten[&:]
ORIGINAL: Nummer1(-:
ORIGINAL: Puppeluppensoverommet ligger rett ved inngangsdøra deres, og de SLENGER den igjen hver gang de går ut og inn, og junior våkner...[:@]
Det spørs jo hva du klager på da[8|]
Jeg hadde iallefall ikke tatt den klagen alvorlig på den måten[&:]
ja...sikkert det beste - har allerede snakket med de[;)]og det gikk fint (får vi håpe)[:)]
ORIGINAL: maryjoleenforferdelig irriterende når man ligger å skal sove, har nesten sovnet og BAAMMM[:@]iallefall når junior våkner av det!! kanskje du bor på andre siden av denne nye naboen[;)]
ja...sikkert det beste - har allerede snakket med de[;)]og det gikk fint (får vi håpe)[:)]
shit bor du her eller:P
er sånne smell her og hver kveld. flere ganger.
forstår ikke hva det er, men det er likt hver kveld og det rister i gulva her:P
ORIGINAL: Diddijforklarte det lengre opp...og det er fikset( håper jeg)- har iallefall snakka med de....
Njaaaa, vet ikke helt. Tør jeg spørre hva klagen gjelder da?
Tror nok jeg ville snakket med de[:)]