Naboen har fest

Fersken88

Fersken88
Februarlykke 2015
Hei… må bare få ut frustrasjonen litt… nabohuset har visst fest enda (klokka er 6:05). De har visst holdt på hele natta ifølge mannen som selv kom hjem fra fest i 2 tia.
Har hatt ut hode fra et vindu og lagt merke til at vinduer står oppe og at musikken er unormalt høy.
Dette er i tillegg et utleigehus fullt med arbeidsinnvandrere (x antall biler utenfor fra Latvia).
Hvordan gå fram her? Er ikke første gang dette har skjedd…
Noen som vet hvordan man finner ut av hvem som eiger dette galskapet av et hus? Ikke har jeg lyst til å ringe på heller, er ikke så stødig i latvisk heller akkurat. De forstår neppe norsk og sikkert lite engelsk.
Sukk, måtte bare få det ut!
(D hjalp litt :-P)

Venter en liten i februar ❤️

Søk på adressen mulig du får noe opp. Eller ring politiet å si det som det er

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Å ringe politiet er kanskje litt drøyt, med mindre de bråker noe sinnsykt både innendørs og utendørs og ikke responderer på klagene deres.
Hadde nok tatt turen bort og prøvd å gjøre meg forstått nå dagen derpå.
Bruk engelske ord og kroppsspråk. music, fingrene i øra og risting på hodet er jo noe alle bør forstå.

Jeg hadde ringt politi neste gang. Ikke verdt å ta risken med å gå bort. Det er ikke lenge siden en mann ble drept fordi han gikk og ba noen folk som hadde fest om å roe seg.

Her var det også fest i nabohuset. Heldigvis fikk noen dem til å slå av musikken i tolvtida. Vet ikke om det var politi eller andre naboer, men noe roping var det også ble det stille.

Hvorfor er det drøyt å ringe politiet når kl er 6 på morran og festen fortsatt er i full gang?? Finnea de som jobber helger og må opp tidlig.. Hadde ringt for flere timer siden.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg synes en bør forsøke å snakke med naboene selv først. Både av respekt for naboene og fordi politiet kanskje har viktigere ting å gjøre enn å be folk dempe musikk. Om dette er noe som skjer kveld etter kveld og holder nabolaget oppe på natten, selv om folk rundt har klaget direkte til de, da kan de ta kontakt med politiet.

Og ts skriver selv at hun hørte musikk (kun?) da hun stakk hodet ut av vinduet, og at mannen hørte det da han kom hjem kl 02.
Fikk inntrykket av at ts sov da.

Liker ikke bråkete nabolag jeg heller, men jeg sier heller fra selv enn å ringe polisen. De gangene jeg har bedt naboen dempe seg, har de gjort det uten noe om og men.

Vi har funnet navnet på han som eier huset. Skal skrive en hissig mail senere idag. Fikk heldigvis sove litt frampå idag i det minste :)

Venter en liten i februar ❤️

Jeg synes en bør forsøke å snakke med naboene selv først. Både av respekt for naboene og fordi politiet kanskje har viktigere ting å gjøre enn å be folk dempe musikk. Om dette er noe som skjer kveld etter kveld og holder nabolaget oppe på natten, selv om folk rundt har klaget direkte til de, da kan de ta kontakt med politiet.

Og ts skriver selv at hun hørte musikk (kun?) da hun stakk hodet ut av vinduet, og at mannen hørte det da han kom hjem kl 02.
Fikk inntrykket av at ts sov da.

Liker ikke bråkete nabolag jeg heller, men jeg sier heller fra selv enn å ringe polisen. De gangene jeg har bedt naboen dempe seg, har de gjort det uten noe om og men.
Jeg liker ikke være den som klager og sånn tenker heldigvis flere her på feltet. Så her er det flere som velger å ringe politiet... Men her er det samme person og det er ca en gang i uka så da får en liten toleranse for fyren.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp