Rekkevidde? Kobler den ut? Hvilken tlf har du?Fornøyd med den.Bruker i vogna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rekkevidde? Kobler den ut? Hvilken tlf har du?Fornøyd med den.Bruker i vogna.
10m inne kanskje. Kobler ut når den er utenfor rekkevidde. Så ikke noe å ha hvis man er veldig langt fra vognen kanskje. Har prøvd med diverse telefoner med Android. Lg og Samsung.Rekkevidde? Kobler den ut? Hvilken tlf har du?
10m inne kanskje. Kobler ut når den er utenfor rekkevidde. Så ikke noe å ha hvis man er veldig langt fra vognen kanskje. Har prøvd med diverse telefoner med Android. Lg og Samsung.
Må være i friluft og veldig optimistisk.10 meter?? Når det står rekkevidde på over 300meter fra leverandør??
Må være i friluft og veldig optimistisk.Men kanskje 15 da, vognen stod ikke helt inntil veggen heller. Dette var gjennom yttervegg pluss 2 vegger inne. Mulig telefonen vsr dårlig bluetooth på, ikke vet jeg. Men tror mannen hadde litt lengre rekkevidde.
Sier bare min erfaring jeg.Det er jo så mange som skryter av rekkevidden.... ?
Sier bare min erfaring jeg.![]()
Kan være det ja. Men fungerer til mitt bruk, så får det være. Men du kan jo reklamere hvis du får problemer.Ja jeg tviler ikke på DIN erfaring altsåbare blir litt frustrert av at folk har så ulik oppfatning og erfaring, og undres litt på hva det kan skyldes. Der må da være reklamasjonsgrunn sånn egentlig... Når produktet avviker så mye fra det som de sier.
Kan være det ja. Men fungerer til mitt bruk, så får det være. Men du kan jo reklamere hvis du får problemer.![]()
Har iPhone5 og mister forbindelsen lett... F.eks ifbm visning av sokkelleiligheten vår, så mistet jeg forbindelsen og da sov snuppa på loftet. Altså taklet den ikke en avstand på to etasjer, og dette er jo langt fra 100 mLeste at bl.a. HTC one m8 (haha... Nå ca det ihvertfall) mister forbindelsen lett!
Hvilken telefon har dere da? Og fungerer rekkevidden godt med den??
Usikker... Burde kanskje sjekket det oppEr ikke det reklamasjonsgrunn?? Når det oppgis over 300 m??
Det er vel 5 års reklamasjon i Norge, men da må det jo være en feil med produktet. Hvis det er mobilen som er problemet, så gjelder det nok ikke, vil jeg tro.Må vel vente til tett opp mot fødsel da.. 30 dagers reklamasjon vil jo gå ut før vi får brukt den i såfall. Hmmm...
Det står jo at den fungerer godt med alle typer smarttelefoner, så da tror jeg egentlig ikke de kan skylde på telefonen heller, så lenge man ikke har enn skikkelig gammel enDet er vel 5 års reklamasjon i Norge, men da må det jo være en feil med produktet. Hvis det er mobilen som er problemet, så gjelder det nok ikke, vil jeg tro.