Nabby babycall

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Erfaring??

Vi har den. Bruker den bare i vogna. Veldig praktisk å slippe å dra med seg flere enheter rundt omkring. Nabbyen har god batterilevetid, men den tapper mobilen for batteri.

Jepp! Veldig fornøyd :D superpraktisk å få beskjed via telefonen. Man kan justere følsomheten slik at den ikke varsler hele tiden. Og så kan man med en ekstra innstilling se hva temperaturen på rommet er, lytte og loggføre sovemønster.

Vi har den. Bruker den bare i vogna. Veldig praktisk å slippe å dra med seg flere enheter rundt omkring. Nabbyen har god batterilevetid, men den tapper mobilen for batteri.

Ja det er egentlig det med min egen mobil som bekymrer meg litt....

Har hørt det er kort "lengde" på den.
Ei i barselgruppa har den, og er ikke fornøyd pga. dårlig lengde og at du er avhengig av å masse strøm på mobilen.

Dytter - vil gjerne ha flere erfaringer.

Hører bl.a at den hsr dårlig rekkevidde? Men så leser jeg så mye positivt også

Det er grei inne i huset, men kobler seg av og til ut hos meg. Får varsel når det skjer, men er likevel litt irriterende. Mulig det er blitt bedre etter jeg oppdaterte mobilen min, har ikke skjedd de siste dagene...

Ellers har den for kort rekkevidde, synes jeg. Jeg har prøvd å jobbe i hagen og ha den koblet på, men det fungerer ikke :( Da må jeg i såfall ha mobilen liggende ganske nærme husveggen og da hører jeg den kanskje ikke...

Søvnteller
Grademåler
Lyttefunksjon
Alarm on det er for varmt/for kaldt

Jeg synes det er bra rekkevidde jeg:)

Digg at det er en app - telefonen drakser jeg med meg rundt i huset likevel
Jeg er også fornøyd med termometer og søvnteller :) Men ikke med rekkevidden :( Kan du gå utenfor huset uten at den kobler ut? Inne fungerer den bra her også, men jeg skulle gjerne kunnet luke i et blomsterbed 10-20 m fra huset f.eks når snuppa sover, men da kobler nabbyen ut :(

Jeg er også fornøyd med termometer og søvnteller :) Men ikke med rekkevidden :( Kan du gå utenfor huset uten at den kobler ut? Inne fungerer den bra her også, men jeg skulle gjerne kunnet luke i et blomsterbed 10-20 m fra huset f.eks når snuppa sover, men da kobler nabbyen ut :(

Er ikke det reklamasjonsgrunn?? Når det oppgis over 300 m??

Jepp - kan fint gå ut og trille søppeldunken ned til veien osv. Huset er 200kvm også. Så ikke lite. Ingen problem med rekkevidden vi:)

Kan der ha med hvilken mottaker man bruker tro? Hvor god bluethooth man har?

Leste at bl.a. HTC one m8 (haha... Nå ca det ihvertfall) mister forbindelsen lett!

Hvilken telefon har dere da? Og fungerer rekkevidden godt med den??

Back
Topp