Naar ville dere ha testet??

Kanskje snart?

Elsker forumet
Jeg hadde innsett den 22. Skal normalt ta blodproeve 14 dager senere, men siden dette er en loerdag, maa jeg vente til foelgende mandag.. Hadde dere tatt en hjemmetest i helgen i mellomtida(om ikke TR dukker opp foerst da)? Jeg vet ikke om jeg klarer aa vente helt til mandag jeg[8|] Og om det er negativt er det vel greit aa bruke helga paa aa forberede seg kanskje..

Dagene gaar litt sent naa ja[:)]

Eg hadde heeilt sikkert testa heime[8D][8D] lykke til!
Krysser fingre og tær for deg!!

da kan du jo teste hjemme lørdag[:D] jeg liker ikke testing pga den skuffede følelsen kommer jo alltid...men en dag skal den vel bli positiv hos meg og[;)]

Jeg tar alltid blodprøve..... MEN jeg har ALDRI klart å vente.... [8D] Jeg tester alt for mye og alt for tidlig hver gang... jeg klarer bare ikke la være....
Så jeg hadde definitivt testet på lørdag...
Det skader jo ikke... om den er negativ, så kan det jo hende at du er gravid likevel... så ALT HÅP er der til det definitivt motsatte er bevist... DEN BLIR POSITIV!!!!!!! krysser fingrene for deg!

Hehe gubben synes jeg er utaalmodig og at jeg kan vente til Mandag haha..Men jeg synes jeg har vaert flink aa vente naa.. Faar se om jeg faar tatt en hjemme test paa loerdag da [8D]

ORIGINAL: Nesing

Hehe, sånt må du aldri spørre om her inne! Men ja, jeg hadde garantert testet på lørdag (hadde nok dessverre allerede testet noen ganger på dette tidspunktet) [;)]. Lykke til med testing og blodprøve! 

Hehe har vaert fristet, men har vaert redd for aa gjoere det, i tilfelle det ga en falsk positiv...[:)] Eller enda verre, bare negativt..er jo litt redd for resultatet da vettu

tror kanskje ikke det blir falskt positivt når du har testdag om bare noen dager..om du har testen mye tidligere kunne det vel vært fare for det...tror jeg uten å si noe sikkert..

ORIGINAL: småsmurf

Her er det bare hjemmetesting, aldri fått beskjed om å måtte ta blodprøve..
Hadde testet på lørdagen[;)]

Samme her, så hadde nok testet på lørdag[;)]

Du er flink som ikke hat testet før. Jeg er en skikkelig snikteser og begynner og teste fra dag 9 og utover jeg, hehe [:D]

ORIGINAL: Nesing

Veldig lurt av deg å drøye testingen for å unngå en eventuell kjemisk gravidtet! Det er jo den største faren ved tidlig testing (bortsett fra falsk positiv selvsagt). Uansett, kjempelykke til når du tester! [:D][:D]

Ser flere skriver om kjemisk graviditet..Hva er det egentlig da?? Har ikke faatt med meg hva det betyr jeg [8|]

Ville bare ønske masse lykke til uansett hva du velger å gjøre[:)][:)]

Jeg tror ikke jeg hadde tort å teste, samtidig som jeg sikkert ikke hadde klart å la være[8D][:)][&:]

ORIGINAL: småsmurf

Her er det bare hjemmetesting, aldri fått beskjed om å måtte ta blodprøve..
Hadde testet på lørdagen[;)]

sign

Takker for svar Nesing og Serene..Da har jeg laert noe nytt [:)].

Faar stikke paa apoteket aa kjoepe test idag tenker jeg..Saa faar vi se hvordan dette gaar..

Back
Topp