• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Naaaaaav...

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Noen som vet når NAV får ut fingeren ang dagpenger eller? Gud så tregt det går. Ja, jeg vet det er pga finanskrisen og alt det der,men er ganske stusselig å ikke ha noen penger omtrent. Man får vel tilbakebetalt? Noen som har erfaring med dette? [8|]

får helt sikkert tilbakebetalt:) håper du klarer deg i mellomtiden!

Får tilbakebetalt ja.

Hmm.. Okej var det det stod på nettet bl.a... At det var så mange som var blitt arbeidsledige, desto fler søknader å behandle. Derfor jeg trodde det :)

Good :) Jada, jeg klarer meg alltids.. Har jo sluttet med røykinga og alkoholen i helgene så er jo ikke så mye å bruke penger på. Klær er det jo heller ikke noe poeng i å kjøpe nå så... :) I'll manage :)

ORIGINAL: Maryan84

Aner egentlig ikke... jeg leverte dagpengesøknad i begynnelsen av januar og den er enda ikke ferdigbehandlet....

Jeg leverte min i begynelsen av januar, men får virkelig håpe de får ut fingeren snart :) Aner ikke hvor mye jeg får heller jeg...

Det er som regel 3uker behandlingstid...
man får etterbetalt ja..men du får ikke for de første 3 dagene(ventedager)

Jeg snakket med de i dag ang søknad om engangsstønad. De har registrert alle papirer 16 januar, og den er enda ikke behandlet. Det kunne ta inn til 3 mnd sa hun jeg snakket med. Så regner jo med at dagpenge søknader tar enda lenger tid. Kommer nok ann på hvor en bor også regner jeg med.

I følge nav, går det tregere nå når så mange er permitert pga finanskrisen, og det er jo logisk også.

Back
Topp