Nøtter vs sjokolade

Krøllo

Elsker forumet
Jeg har lyst å gå ned 5 kg.. Jeg har tidligere spist snop hver eneste dag er totalt avhengig!! Men nå har jeg kjøpt meg noen Cashewnøtter uten salt, men det står jo at 100 gram inneholder over 500 kalorier, burde jeg kanskje ikke spise de da?? Jeg må ha noe liksom..

ORIGINAL: Angelos

Jeg spiser kun tyrkisk pepper og tyggis [;)]
Nja og av å til sånne smurfe esker.
Har 0 behov for søt lengre, ta å dra på apoteket du og kjøp deg krom tabletter [:)]

Krom tabletter funker ikke, har prøvd før..

Cashewnøtter er nok ikke det sunneste nei. Har du prøvd med tørket frukt? Jeg byttet ut kveldssjokoladen med tørket aprikos, det funker gull[:D]

Er mye fett i nøtter, så ville valgt noe annet ja..

det er jo bedre enn sjokolade da!.
det sises jo at man med fordel kan spise en håndfull nøtter hver dag.

ORIGINAL: Pembie

Cashewnøtter er nok ikke det sunneste nei. Har du prøvd med tørket frukt? Jeg byttet ut kveldssjokoladen med tørket aprikos, det funker gull[:D]

Tørket frukt har syyyyke mengder kalorier da, spesielt tørket banan. Så ville sjekka det iallefall før man bøtter nedpå, hehe [:)]

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Tørket frukt har syyyyke mengder kalorier da, spesielt tørket banan. Så ville sjekka det iallefall før man bøtter nedpå, hehe [:)]

Det er jo syyyyyykt (;)) mye sunnere enn sjokolade. Kalorier er jo en ting, men det faktiske næringsinnholdet i det man putter i munnen har jo også stor betydning for om en matvare er sunn eller ikke. Kluet er å holdet blodsukkeret stabilt, da har man kommet langt siden man da ofte unngår de store sugene etter noe å putte i munnen. Det er ofte et tegn på at blodsukkeret svinger veldig.

Jeg liker ikke tørket frukt, syntes det er dårlig[:'(]

ORIGINAL: Krøllo

Vel, det finnes mange forskjellige typer. Prøv deg frem! Noe smaker må man jo venne seg til også;)

ta deg en kopp kakao! Hjelper for meg. 100 kcal.

Vel, det finnes mange forskjellige typer. Prøv deg frem! Noe smaker må man jo venne seg til også;)

Ja kan jo prøve, hva med rosiner?? Hehe

Rosiner er fint:) Et sted må man jo starte[;)]

Ja kan jo prøve, hva med rosiner?? Hehe

ORIGINAL: smash

ta deg en kopp kakao! Hjelper for meg. 100 kcal.

Ja det funker, for det prøvde jeg på Mandag, det er lov altså ?[:D]

ORIGINAL: ~Drutten~

Hva med selleri? Da brenner du flere kalorier enn du får i deg [:D]

Er det sant? Det hørtes veldig bra ut!

ORIGINAL: ~Drutten~

Hva med selleri? Da brenner du flere kalorier enn du får i deg [:D]

Er det sant? Det hørtes veldig bra ut!

Men det smaker jo så inni skauen pyton!!! [8D][&:]
Men kanskje jeg skal overkomme den smaken og spise til jeg stuper?? Det hadde gjort seg! [8D]

Back
Topp