Nøtte!

En tråd i 'Februar 2013' startet av MTDC, 16 Feb 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MTDC Forumet er livet VIP

Når du strikker hønsestrikk, hvor finner du mønstre/diagram? Har så lyst til å strikke hønsestrikk med restegarn, men har virkelig ikke oppfinnsomhet til å finne på hva slags mønstre jeg skal bruke… Vil ha søte/kule ting… Har en standardoppskrift på genser til Dani som jeg tenkte jeg skulle sette mønsteret inn i...

2. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Så koselig med egen tråd! :D

Jeg kjøpte boka "Hønsestrikk til folket", der er det haugevis av mønstre. Alt fra detaljerte roser til mobiltelefoner.
    Ellers bruker jeg google, både tekst- og bildesøk. Kom tilfeldigvis over en blogg en gang hvor de hadde lagt ut en zip-fil med fire A4-sider med gamle mønstre og border. Jeg trooor jeg har slettet bokmerket, men det skal komme opp på søk etter hønsestrikk.

• Liker Liker x 1
  3. MTDC Forumet er livet VIP

Takk :) Får vel bare prøve :p Jeg ønsker meg den boka, men har ikke fått kjøpt den enda :p Kjedelig å være nybegynner ;) Må bare få ferdig genseren til svigerfar først.

Får jeg se bilder av det du har strikket? :)

4. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Det har bare blitt med lua og genseren til nå. Flest ensfarga (grøss..) prosjekter på pinnene om dagen. :p
    Men her er genseren til E:
    1392546589682.jpg
    Udampet og litt krøllete, derfor den ser så ujevn ut. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 1
  5. MTDC Forumet er livet VIP

Stilig :)

Del denne siden