Nøtte !

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Det er meg som er stalker og vil bli venner på fæjsbok! Jeg så nemlig at Krøsa var venn med deg, og så tenkte jeg - DET vil jeg også - Nøtte er jo tøff og kul [8D][:D]

Åja ... *klaske seg i pannen* - det går jo an å se [8D][:D]

I tillegg så hadde du faktisk godtatt veneforespurnaden min før jeg hadde fått sagt fra hvem jeg var (shiiit, jeg må være tøff og kul jeg også... [8D][8D][:D])! Så dette var en waist of space-tråd [8D]

Ååååh, du er så snill og omsorgsfull du nøtte [:D]

skal holde deg i lanken,å trykke deg godt inn mot min varme,og myke byste
Stor fare for at det blir reddningsaksjon om du blir liggende for lenge,kløfta er nemlig på str med grand canyon [&o]

Grand Canyon er flott altså, jeg har vært der! [:D]

Det kan faktisk rett og slett bli litt klamt... [8D]

haha! dere to altså!! [:)][:)]

Vi er rusa på kaffe vi Soul [:D][:D]
Men nå er det på tide å fjonge seg så man ikke ser ut som ett stk takras når man skal møte de vidunderlige bergensjentene [:D]

Ja,jeg får vel fjonge meg oppi den gigantiske olabuksa mi,så ikke rema dama får sjokk [:D]
Han en fin,flotters dag everyone [:D][:D][:D][:D][:D]

Går med gravidbuksene enda jeg, sådeeeh... [8D]

Kjøpt bare den der fra,den derre butikken,med den derre buksa som allel var så gira på jeg..Og den SLENGER regelrett rundt den dvaske ræva mi,haha......
Går nok snart hull i skiten [X(]

ORIGINAL: Morellskatten

Går med gravidbuksene enda jeg, sådeeeh... [8D]

eg o [&:][:-]

Skulle ønske JEG hadde en bukse som hang og slang, for å si det sånn... [8D] Her er det pølseskinn all the way, og så klarer jeg ikke å lukke knappene... Hurra! [8D]

Back
Topp