Nøstebarn

sjukesøster

Forumet er livet
Sitt og skal best. frå nøstebarn akk. no :) og lure på ka str. febbisane som he kle derifrå bruka no [:)][:)]

Innbiller meg at min bukse, eller Trym sin bukse---hehe--...sånn sparkebukse som Lindkvas Oliver har på seg på signaturen....er str 80....og den sitter støpt nå...

Men skal dobbelsjekke......og den grå ullfleecedressen innbiller jeg meg er 86......

80/86 er ullfleecedressen....;-) Sparkebuksa uten fot, i grå, er str 80 ;-)

ORIGINAL: Snickers

Innbiller meg at min bukse, eller Trym sin bukse---hehe--...sånn sparkebukse som Lindkvas Oliver har på seg på signaturen....er str 80....og den sitter støpt nå...

Men skal dobbelsjekke......og den grå ullfleecedressen innbiller jeg meg er 86......

den grønne Oliver har i signaturen er str 86, men han bruker fortsatt str 80 i ullklærne fra nøstebarn. det grønne ble kjøpt for han skulle ta 1 års bilder og str 80 ble bortkastet å kjøpe.

Klærne fra Nøstebarn generelt krymper veldig lett i vask....greit å vite.........

trur ej må gå for 86..
"Vi anbefaler å kjøpe den 6-10 cm større enn barnet, slik at de har noe å vokse i. "

Rekna med Fredrik e kanskje en 75cm no (skal på 1års ktr på onsd)..så da vil no 86 holde bra.

Da e det best. både frå nøstebarn og kidsparadise :)
sitt berre å vrir haude på str på veggord no ;)

skal bestille derfra etter bursdagen til knøttet. han er mellom 76 og 78 cm nå så jeg skal gå for 86 og 92. er bedre å brette de opp i erma å føtterne når de klærne er såååå dyre, enn å kjøpe de for at han bare kan bruke de en liten stund.....[;)]

86 brukes her

Back
Topp