Nøstebarn teppe

marihøna30

Elsker forumet
Er det noen som har erfaring med å strikke det? ser jeg skulle hatt litt over et nøste i merino ull... Skulel strikke jakke, så kjøpe bare ett, og nå vil jeg strikke teppe istedet... er det nok med ett nøste eller er det litt lite??? Er et stykke til butikken, og jeg har egentlig ikke tenkt meg dit med det første igjen....

Jeg kan ikke strikke, men jeg bestillte garn til det teppet på nettsiden dems[;)]
Og da stod det at jeg trengte 2 nøster.

Tror du trenger 2 nøster ja.

Står to i oppskriften også... men sidne jeg fikk to nøster i overskudd når jeg strikka hentedress, så var det jo lov å håpe på at det skulle holde... men to nøster holder til jakke og teppe, ifølge møsnteret...

Jeg skal strikke dette jeg også[:)]

Farge har du valgt da?

Jeg valgte en ganske skarp lilla, elsker lilla, så da blir det mer lilla enn rosa på snuppa,på det som kommer fra meg iallefall! Også er planen grå vogn, og da er jo lilla litt friskt (siden dama til pappa strikker ett grått teppe).
HVilken farge valgte du? Er vel bare (morgrete) som har det garnet her i nærheten?

Har ikke bestemt meg enda. Men lurer på enten en mørk lillafarge(selv om det er en gutt, synes jeg lilla kan være fint), en lys blå farge eller naturbrun.

Vet faktisk ikke hvor de selger rundt her, hadde egentlig tenkt å bestille fra Nøstebarn.
Har de slik på Husfliden eller Garnglede tro?

Kjøpte dette nøstet i br. dal jeg, for hun har.. Jeg synes lilla er fint til alle jeg! Får vel ringe butikken i morgen å høre om de har mer i samme innfargning, ellers må jeg strikke noe annet! Men for noe herk å nøste det opp!

Ah, dumt jeg ikke tenkte på det da jeg måtte en snartur til Br.dal i dag for å hente reservenøkkel til huset.

Men jeg burde ikke dra dit, for de hadde så mye fint, så burde holde meg unna til vi har flytta!

Hvilken butikk er det? Pleier aldri være i Br.dal jeg...

Skal du forresten på NAME IT åpning på torsdag?[:)]

Har tenkt meg på den åpningen ja, må jo se om de har noen gode tilbud jeg ikke kan unnvære! Skal du dit også? (morgrete) ligger der ulven hadde damesko før, på skrå over veien fra billighuset og før legesenteret... jeg er fantastisk på å forklare veien[:)]

Ja, tenkte meg på åpningen. Selv om bankkortet nok helst vil jeg skal bli hjemme[;)]

Der har jeg ikke vært, da må jeg ta turen[:)]

Burde nok lå kortet bli hjemme jeg også, men da finner jeg jo noe jeg MÅ ha, også må jeg jogge hjem å hente kortet, for så å komme tilbake når det er utsolgt...

Hehe, jeg må nok ta med mitt også ja[;)]

Kanskje det blir både noe til storebror og til babyen [;)]

Aller trenger jo noe nytt når det blir kaldere i været igjen... så da er det jo greit med litt salgsshopping!

blir koselig med treff i morgen hvertfall![:)]
Så kan vi spise til det tyter ut av ørene[;)]

Skal du forresten ha heklekant rundt teppet? Den syr man på etterpå eller? Hilsen meg som er GRØNN på hekling[;)]

Eh?? heklekant?? Kan jo ikke hekle jeg... men det hadde jo sikkert vært fint. Det her jeg  egentlig ikke overveid... MAMMA??

Back
Topp