Nøste77

Almyrida81

Forumet er livet
VIP

 
*klemmepå*
 
Sender dere en stor klem
 
sender dere en kjempeklem snuppa.. er det slik at alt håp er ute nå? eller kan det være fortidlig testet?
 
Det kan være litt håp igjen de neste 2 dagene, men etter det er alt håp ute [&o]
Men nå skal jeg i første runde ta en ny test på søndag, og så får vi ta det derfra [:)]

Tusen takk for alle gode tanker [:)]
Kjempeglad i dere, og for at dere er her [:D]
 
klemmer på deg her også jeg! 
 
 
ORIGINAL: Almyrida81



*klemmepå*
 
Sender deg en kjempeklem, snuppa!
 
Åh, jeg er så spent på dagen i dag, og samtidig så er jeg så redd for at du skal bli skuffet igjen (og ikke våge å si det her i frykt for å skuffe oss.. husk at vi bare blir skuffet på dine vegne i så fall, vennen min!)
 
ORIGINAL: 3barn


 
Den var nok negativ idag og ja [:(]
Men det var det jeg regnet med, så skuffelsen er ikke så stor [;)]

Hadde mensmurringer i hele går, så nå som jeg ikke går på
medisiner lenger, så kommer den nok kjapt [&:]

Jeg var ikke redd for å si noe til dere for at dere skulle bli skuffa over meg,
men fordi dere hadde gleda dere sånn på mine vegne, og det ville bli
trist for dere og på en måte...

Men men, np regner jeg med vi starter opp igjen ganske snart [:)]
 
Lykke til med nytt forsøk! Og gode tanker til dere!
 
Trsit at den var negativ i dag også, men jeg krysser fingrene for at neste gang er den positiv[:D]
God klem til deg
 
Back
Topp