Den var nok negativ idag og ja [:(]
Men det var det jeg regnet med, så skuffelsen er ikke så stor [;)]
Hadde mensmurringer i hele går, så nå som jeg ikke går på
medisiner lenger, så kommer den nok kjapt [&:]
Jeg var ikke redd for å si noe til dere for at dere skulle bli skuffa over meg,
men fordi dere hadde gleda dere sånn på mine vegne, og det ville bli
trist for dere og på en måte...
Men men, np regner jeg med vi starter opp igjen ganske snart [:)]