Nøsste!

Actrine

Forumet er livet
Har du testet??? eller skal du vente til etter kl 16?

Personlig syns jeg det er litt sent å teste etter kl 16...[8D]

Hehe. Er det på tide å teste allerede? I såfall, LYKKE TIL! Jeg håper du kommer innom med gode nyheter til oss i løpet av kort tid.[:)]

Ojoj,skal du teste allerede????[:D]
Masse lykke til med testingen!!!
Håper du stikker innom å forteller resultatet så fort det er klart!!!![:D][8D]

På tirsdagstråden svarer hun på spørsmålet:
Imårra skal jeg jobbe til 4, på torsdag skal jeg jobbe kvelden, og SÅ!!!!!!!!!!
........er det endelig testing
å begynner jeg å kjenne spenninga og Gleder meg masse.

Så spennende[:D] Synes hun kan teste samtidig som hun sitter og oppdaterer[8D][8D]

ORIGINAL: oslojente1980

Så spennende[:D] Synes hun kan teste samtidig som hun sitter og oppdaterer[8D][8D]

Krysser alle fingre og tær for henne!!!

ORIGINAL: lenemor

På tirsdagstråden svarer hun på spørsmålet:
Imårra skal jeg jobbe til 4, på torsdag skal jeg jobbe kvelden, og SÅ!!!!!!!!!!
........er det endelig testing [:D][:D][:D][:D][:D]
å begynner jeg å kjenne spenninga og [;)] Gleder meg masse.

Tok det som at hun skal teste på torsdag eller fredag jeg [:-]

jeg også.. så jeg tror ikke det testes i dag - jeg er imponert om hun klarer å holde seg altså [:D]

jeg også.. så jeg tror ikke det testes i dag - jeg er imponert om hun klarer å holde seg altså [:D]

Jeg skjønner henne veldig godt. Jeg venter heller en ekstra dag eller to enn å få en falsk negativ. Det er bedre med kribling i magen da.[;)]

ORIGINAL: namba

Jeg skjønner henne veldig godt. Jeg venter heller en ekstra dag eller to enn å få en falsk negativ. Det er bedre med kribling i magen da.[;)]

Ja, det der er veldig spennende. Krysser fingrene!

Prrrrrrroooooo!!!!
Roooooolig nå!!!! [;)]

Skal ikke teste før te freddan [;)]
Men det blir tidlig da. Sambo drar på jobb ca. kl. 06.15 regner jeg med,
så må jo teste før det [;)]
Tror ikke jeg tar med meg PC'n på do, men kanskje jeg tar med testen ut til PC'n [;)]
Hehehehe

Men uansett; dere skal bli oppdatert så snart sambo er ute av huset [:D][:D][:D]

Krysser alt jeg har - håper du får et positivt svar i morgen, det er så fortjent!![:)]

Så spennende! Krysser fingrene for POSITIVT svar!!

Selvsagt krysser vi fingrene for positivt svar!! Jeg er fremdeles imponert over at du klarer å holde deg altså - jeg testet negativt både mandag og onsdag jeg, den uka jeg endelig fikk en positiv test (på fredagen)... jeg hadde jo så mange tester at det ikke var noe å spare på følte jeg [8D]

Selvsagt krysser vi fingrene for positivt svar!! Jeg er fremdeles imponert over at du klarer å holde deg altså - jeg testet negativt både mandag og onsdag jeg, den uka jeg endelig fikk en positiv test (på fredagen)... jeg hadde jo så mange tester at det ikke var noe å spare på følte jeg [8D]

[:D][:D][:D] Det hadde sikkert jeg og gjort hvis jeg hadde gatt ei pakke med billigtester [;)]
Men de sier 14 dager, så da får jeg vente 14 dager [;)]

Lykke til med testing i morgen. Stikk gjerne innom bv en tur når mannen din er på do eller lager seg en brødskive, så kan du heller komme med full oppdatering 16.15.[8D]

ORIGINAL: namba

Lykke til med testing i morgen. Stikk gjerne innom bv en tur når mannen din er på do eller lager seg en brødskive, så kan du heller komme med full oppdatering 16.15.[8D]

Skjønte ikke helt hva du mente med 16.15 jeg
.........helt til jeg så skriveleifen min [8D]
Kommer vel et innlegg rundt 06.30 kan jeg tro [;)][:D]

Back
Topp