Nøffenaff sin dagbok

nøffenaff

Forelsket i forumet
Lager meg like gjerne en dagbok her inne også, siden det er her jeg nå hører hjemme:)
Gleden over vår lille spire er ekstrem stor, det har tadd sin tid. 1 år med prøverør (ICSI), og på det siste forsøket vårt klaffet det <3 og i tillegg til det fikk vi 1 egg på frys. :)

Jeg er nå 6+5 og skal til min første UL på mandag når jeg er akkurat 7 uker. Er kjempe spent :)

Har hadd noe kvalme, men ikke så mye at det har plaget meg. Er ekstremt trett, noe som til tider kan være veldig slitsomt.
Får også en del murringer, spesielt når jeg er sliten. Hadde bekkenløsning i mitt forrige svangerskap, å tror jeg kjenner noe anntydninger nå også. Men håper ikke jeg vil få det denne gangen, selvom sjangsen er stor.


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Var til ultralyd i dag, Gyn kunne ikke se noe embryo. Men han såg at livmoren var fin og akkurat som den skulle være hos en som er gravid. Han var litt vimsette og lette lenge etter det jeg tror var plommesekken (en svart rundt litn ball). Også knotet han fælt... han fikk ikke til å se om det var noe embryo inni der, men han sa at embryoet kunne ligge helt oppi plommesekken å da fikk han ikke til å se det.
Så jeg skal tilbake om 1 uke.
Jeg er forresten 6+5 i dag, her om dagen når jeg skrev var jeg bare 6+2 ;-)
(Man skulle vist regne fra innsettingsdagen og ikke befruktningsdagen..)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp