Nødvendig med ammepute?

Tusen takk for mange gode svar folkens! <3
Skjønner at det er veldig smak og behag her :) Personlig tror jeg nok også jeg skal vente og se an behovet, og hvis det isåfall skulle melde seg så har jeg iallefall to gode forslag på valg av merke.!! ;)

Jeg slet veldig med ammingen med førstemann og prøvde alle mulige ammestillinger og pakka med inn med masse puter opp under armene for å få hod nok støtte, men jeg følte ungen bare skled ned i mellom og det ble enda mer frustrerende. Fikk så prøve en super ammepute på barsel, som man kan klipse fast rundt livet og er fast og god. Jeg forelsket meg helt i denne og endte opp med å kjøpe en selv på babyshop :happy: Skal bruke denne denne gangen oxo ;)
Cozyfix? I såfall er den genial :-)

Har brukt vanlig sofapute når jeg har gitt flaske til tantebarna mine og syns ikke det har vært tilstrekkelig, så jeg skal gi ammepute ett forsøk, blir jo enda mer mating når det er mitt eget barn uansett om det er amming eller flaske :)

Blir spennende å se om jeg får bruk for min. Min mor skal sy en til meg :) Så blir ikke så dyrt :P

Jeg hata å bruke det.. Klarte det ikke i det hele tatt, så jeg anbefaler det ikke :p haha!

Men jeg vil derimot anbefale deg å vente med å kjøpe det til etter at babyen er født! :) de har det på sykehuset, så der får man prøve det den stunden man ligger der etter fødsel, så jeg ville sett an om det er noe for dere :)

Jeg var helt avhengig av min begge ganger og kommer absolutt til å kjøpe en nå. Jeg sliter med hender og nakken så var godt å ha en avlastning når jeg ammet.

Back
Topp