Reinbue Forumet er livet 6 Okt 2010 #4 Da tar jeg først sannhet på mamman til jonas da, så får hun spørre videre [;)] Er det sant at du har kyssa en jente før?
Da tar jeg først sannhet på mamman til jonas da, så får hun spørre videre [;)] Er det sant at du har kyssa en jente før?
V Vand Forumet er livet 7 Okt 2010 #8 Ja [8D] Så lenge ingen er hjemme[8D] Reinbue: Du får sannhet: Har du noensinne slikket på noen andres tær? (driter i formuleringen osv[8D])
Ja [8D] Så lenge ingen er hjemme[8D] Reinbue: Du får sannhet: Har du noensinne slikket på noen andres tær? (driter i formuleringen osv[8D])
Reinbue Forumet er livet 7 Okt 2010 #10 Jeg har slikka på tærne til Torje! Ellers ingen andres. Nødt eller sannhet? (første mann til mølla)
V Vand Forumet er livet 7 Okt 2010 #11 ORIGINAL: Reinbue Jeg har slikka på tærne til Torje! Ellers ingen andres. Nødt eller sannhet? (første mann til mølla) NØDT!
ORIGINAL: Reinbue Jeg har slikka på tærne til Torje! Ellers ingen andres. Nødt eller sannhet? (første mann til mølla) NØDT!
V Vand Forumet er livet 7 Okt 2010 #13 ORIGINAL: Reinbue du er nødt til å slikke mannen din på lilletåa Lett! Gjør det når han er ferdigbæsjet! [;)] Nødt eller sannhet? Førstemann til mølla nå også!
ORIGINAL: Reinbue du er nødt til å slikke mannen din på lilletåa Lett! Gjør det når han er ferdigbæsjet! [;)] Nødt eller sannhet? Førstemann til mølla nå også!
V Vand Forumet er livet 7 Okt 2010 #15 en sannhet........ *tenke tenke* Syns du jeg lager teite innlegg? [8D]
Reinbue Forumet er livet 7 Okt 2010 #16 Nei, jeg syns det er bra at noen lager litt liv her! Nødt eller sannhet?
V Vand Forumet er livet 7 Okt 2010 #20 Nei, det syns jeg overhodet ikke! Passer ikke inn i min "søskenflokk", men moro med ett "Uvanlig" navn! [:D]
Nei, det syns jeg overhodet ikke! Passer ikke inn i min "søskenflokk", men moro med ett "Uvanlig" navn! [:D]