Nærmer seg...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå er det 8 uker igjen, til mandag 4. mai! Hurra! :-)

Synes det har gått fortere og fortere på slutten jeg! 4,5 uker igjen her ca...
Ja, nå går det fort! :-)
Du har termin inn i påsken du da? :-)

10 april her også. Det nærmer seg med stormskritt nå :-D
Jeg skal ta keisersnitt da så datoen er spikra for vår del :-P
Med mindre hun velger å komme før, men det tviler jeg på :-D
:-D er vel deilig med en sikker dato.. jeg er veldog forberedt på å gå over! Hvorfor skal du ha ks?

Der nærmer seg veldig ja! 5+2 til termin her;) I går fikk jeg litt kalde føtter og tenkte "herregud jeg skal snart føde og få en liten baby jeg må passe på. Jeg vil ikke!!!":p Kunne ikke annet enn å le av meg selv:D

Der nærmer seg veldig ja! 5+2 til termin her;) I går fikk jeg litt kalde føtter og tenkte "herregud jeg skal snart føde og få en liten baby jeg må passe på. Jeg vil ikke!!!":p Kunne ikke annet enn å le av meg selv:D
Er nok helt naturlig at panikken slår inn innimellom hos oss førstegangsfødende!

:-D er vel deilig med en sikker dato.. jeg er veldog forberedt på å gå over! Hvorfor skal du ha ks?

Det ble akutte keisersnitt med de to første så tredje var planlagt og også dette :-)
Det er deilig med en dato å forholde seg til. Jeg gikk en uke over med både første og andre :-)

6.april her, kjenner at nervene kommer snikende. Føles med riktig at det skulle vært to måneder igjen enn fire uker ;) Håper jeg klarer å mentalt omstille meg litt til et nytt liv så snart permisjonen begynner!

10 april er datoen her, og jeg GLEDER meg utrolig mye!! Det skal bli så deilig å bli ferdig med å være gravid nå ;)

Back
Topp