Nærmer seg termin

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Da nærmer det seg termin for min del - er 38 uker idag:-) Hadde litt småting igjen å fikse til mini kommer som skulle fikses denne uken når lønnen var kommet. Men havnet selvfølgelig på sykehuset i forrige uke til observasjon pga høyt bt (ca 147/95) og utslag på urinstix på 2+ på protein. Heldigvis var alt bra med mini i magen, bt holdt seg høyt men stabilt og urinstix på sykehuset var mye bedre enn den tatt hos fastlegen:-) Men nå får jeg ikke gjøre noe særlig som innebærer aktivitet, verken husarbeid eller tur. Får sende mannen ut å fikse de siste småtingene og satse på at han forstår hva det er jeg er ute etter å ha:-) og at mini holder seg inne litt til:-)

Tenk at nå kan gutten din komme når som helst! Spennende hver dag som går nå. Jeg er overbevist om at du føder i romjula, så du må piske gubben ut for å få tak i siste rest.
Så utrolig spennende at det begynner å nærme seg for mange nå. Gleder neg sånn til vi får se babysene!
Vi har jo ikke term før 24, så om jeg mot formodning skulle klare å holde løpet ut og lillebror snur seg med hodet ned føler jeg det er leeeeeenge igjen. Men må vel tenke på å pakke fødebagen en dag... Gubben syntest vist det var på tide nå når jeg driver og går inn og ut av sykehuset :p

Blir spennende å se når han velger å komme:-) mannen ble sendt ut på shopping med detaljert handle liste så nå tror jeg det meste er i hus:-)

Kanskje greit å ha fødebagen klar for dere og just in case:-) vet jo alldri, plutselig vil han ut:-)

Uff, ikke noe kjekt å måtte holde seg i ro... Men mannen klarer nok jobben når han bare må ;-)
Jeg er 38 uker nå, og har alt for mye som gjenstår å få orden på... Men må kanskje sette prioriteringene litt annerledes så jeg slipper å bli utslitt før fødsel... ;-)

Heldigvis hadde jeg bedre blodtrykk idag enn det jeg har hatt på en stund:-) men blir nok til at jeg unngår å gjøre for mye nå frem til fødsel, slik jeg har krefter igjen til selve fødselen:-) Har heldigvis det meste i hus nå, gjestår bare å få inn litt mat til jul i hus:-)

Jeg har sittet idag og tenkt over om det er noe vi mangler selv om jeg vet vi har alt i hus. Er vel bare det at jeg ikkr er vant med å være ferdig så tidlig ferdig med alt:-)

Back
Topp