Nærmer seg <3

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Ser i uketråden at flere har kommer til uke 36 ++ nå, det er jo bare snakk om dager til dere er innenfor termingrensen og babyene ikke regnes for premature lengre! Eller kanskje noen av dere allerede har kommet til uke 37..?

Gleder meg så til alle fødselstrådene kommer :D :D
Selv er jeg sånn midt i gjengen, med termin 18.11 (uke 34+2 idag), så har enda en god stund igjen...

Hihi ja, nå nærmer det seg virkelig! :D Jeg er 36+3 og har termin 3. november! Har et lite håp om at hun kommer noen dager før :P Men de andre to har kommet på overtid, så jeg har ikke helt trua hehe :)

Ja, det går fort nå :) Førstemann kom 8 dager før, så om denne gjør det samme så er det baby her om 3 uker!!! :)

Hehe, jeg tenker også sånn! Storesøster kom 38+0, så om lillebror gjør det samme, så har vi en baby om 4 uker :) Garantert at han her vil vente enda lengre da.... :P

Er 36+5 idag, termin 1 nov:) men tror han her også kommer litt etter termin som de to første gjorde:)

Hehe, jeg tenker også sånn! Storesøster kom 38+0, så om lillebror gjør det samme, så har vi en baby om 4 uker :) Garantert at han her vil vente enda lengre da.... :p
Nr. to kom to dager før, så i mitt hode kan jeg ikke gå på overtid :P

Nr. to kom to dager før, så i mitt hode kan jeg ikke gå på overtid :P

Jeg fikk beskjed på sykehuset igår at jeg ikke skal mer enn et par dager på overtid, så ikke jeg heller :P Men håper på at ting starter av seg selv et par uker før altså, hadde vært toppers!!! :P

Nå er jo jeg en av de med senest termin, ble satt tilbake. Så ikke før 1.des.
Har dog vært innlagt med premature rier, så er jo mulig jeg sniker i køen;)
Håper uansett ikke på noe fødsel før uke 37. Må ruge godt:)

Jeg fikk beskjed på sykehuset igår at jeg ikke skal mer enn et par dager på overtid, så ikke jeg heller :p Men håper på at ting starter av seg selv et par uker før altså, hadde vært toppers!!! :p
Sånn tenker jeg og, etter tirsdag neste uke er det bare å komme!!

Nå er jo jeg en av de med senest termin, ble satt tilbake. Så ikke før 1.des.
Har dog vært innlagt med premature rier, så er jo mulig jeg sniker i køen;)
Håper uansett ikke på noe fødsel før uke 37. Må ruge godt:)

Ja, håper snuppa di blir noen uker til enda! :) :)

35+4 her, men tviler på at det skjer noe før tiden her ^-^

Er 36 fullgåtte i morgen så en uke til over prematur:)

Jeg har termin 22, og er 33+5 idag :p Har på følelsen at hun her ikke vil ut før termin så da er det en stund igjen enda :P *utålmodig*

Back
Topp