Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Becca*
Jeg brukte semper komplett frem til de sluttet med den, og gikk da over til Resource. Den med sjokolade går an å få ned, men det er langt ifra det beste jeg har smakt..
ORIGINAL: merete_80
Jeg brukte semper komplett frem til de sluttet med den, og gikk da over til Resource. Den med sjokolade går an å få ned, men det er langt ifra det beste jeg har smakt..
Takk for svar.
Har lest meg til at Resource nok er et godt alternativ. Hvordan er konsistensen på den?
Takk for svar.
Har lest meg til at Resource nok er et godt alternativ. Hvordan er konsistensen på den?
Den er faktisk ganske grei i konsistensen. Minner litt om litago sjokolademelk[:)] (i konsistens, ikke i smak[8D])
Takk for svar.
Den er faktisk ganske grei i konsistensen. Minner litt om litago sjokolademelk[:)] (i konsistens, ikke i smak[8D])
Da er det verdt et forsøk.
ORIGINAL: strikketrollet
Er det disse som koster 39 kr for noen få dl?
Mulig. Jeg tenker å kjøpe bokser med pulver som jeg kan blande ut i vann eller melk.
Er det disse som koster 39 kr for noen få dl?
Mulig. Jeg tenker å kjøpe bokser med pulver som jeg kan blande ut i vann eller melk.
Ah, da er det nok to forskjellige. Disse jeg snakker om er ferdig blandet med alt det man trenger av næringsstoffer og vitaminer for ett måltid, men det er mulig at de må kjøpes med resept når jeg tenker etter.
Neida, tror vi tenker på det samme [:)] Man får dem både ferdigblandet (klare til å drikkes) og man får kjøpt dem i pulver som man blander ut selv.
ORIGINAL: MICAmor
Drikker Resource - nøytral. Blander den med O-boy og melk.
Jeg får forresten de på blå resept,så da er det ikke så dyrt. Ellers har Boots apoteket 25% rabatt på måltidserstatninger denne uken.
Resource nøytral kan du blande i hva du vil - bortsett fra kaffe og juice. - Du kan ha den i te,supper osv.