Nær døden opplevelse

mzTomdur

Glad i forumet
Jeg satt her og snakka med legen til min mann i tlf og lillegutt tussla rundt i stua, plutselig roper han: mamma se se se

OG der kommer han med HAMSTERET til snuppa i handa. Jeg skreik og hylte, han lo så han rista, legen lurte på hva som skjedde.
Har ikke bare litt angst for hamster da.... Pleier ha en tykk bok oppå buret når jeg er hjemme alene for å være sikker at de ikke bryter seg ut[8|]

Fikk lurt lillegutt til å putte den i buret og har låst buret inne på et rom til min mann og snuppa kommer hjem.

Kjenner jeg skjelver enda og er hes i halsen av hylingen.

Jeg må jo le litt da.. men føler med deg.. ikke lett når en er redd for dyret nei..[8|]

Haha, ser det for meg...[:D]

Det var minsvigerfar som kjøpte dette til snuppa og jeg visste ikke at jeg var så redd før det kom i hus.
En gang jeg var alene her velta det lille huset hun bor i inne i buret slik at de lå med døra ned, da kledde jeg meg i votter og brukte trommestikker til å ordne det...

Har tenkt på rottegift, men er sikker på at hamster spøkelset kommer for å ta meg da...

ORIGINAL: *LiseT*

Du må ikke skremme meg sånn. Nå trodde jeg det var noe skikkelig galt! *fy deg*

Men jaggu morsomt å da. Hva sa legen i telefonen da?

Legen sa AIAIAI dette ser ikke bra ut og jeg forstår ikke hva vi skal gjøre. Sa nok noe mer til min mann som er der, men siden lillemann kastaopp fikk ikke jeg vært med.
Får lengre referat i kveld.

ORIGINAL: maoam

ORIGINAL: maoam

Uff da!!!!

ORIGINAL: Tessababy

Jeg må jo le litt da.. men føler med deg.. ikke lett når en er redd for dyret nei..[8|]

ORIGINAL: Tessababy

Minner meg om mamman min som sto oppå en krakk med et dl mål når vi kom hjem fra skolen.
Glemmer ikke den så lett nei!

Back
Topp