"nær døden opplevelse"

*Carine*

Elsker forumet
http://carinesverden.blogspot.com/

[;)]

uæææææ, de der er vemmelige!!!

Du bør spraye Permetrin rundt alle vinduer, dører og ventiler på utsiden av huset, da kommer de ikke inn. Husk, dette er tiden det blir kaldere ute, og insekter (eddiser også) søker ly for vinteren... SPRAY!!!!!!!! hehe

btw, de kommer ofte alene de der, da de jakter istedet for å lage nett

ååååh fy.. skjønner deg godt eg, hater edderkopper selv [&:]
men ha alltid en fluesmekker i nærheten, så vist du plutselig ser en kan du klakke den.. men kan hende at det var kun den ene [:)]

ORIGINAL: plysj

uæææææ, de der er vemmelige!!!

Du bør spraye Permetrin rundt alle vinduer, dører og ventiler på utsiden av huset, da kommer de ikke inn. Husk, dette er tiden det blir kaldere ute, og insekter (eddiser også) søker ly for vinteren... SPRAY!!!!!!!! hehe

btw, de kommer ofte alene de der, da de jakter istedet for å lage nett

jasså? så det skal funke???
da skal jeg ut og kjøpe imorgen uten tvil. ja de kommer vel mer og mer inn nå utover høsten, og når de er SÅÅÅÅ store så er det ikke no koselig.

Jeg bruker kun det, sprayer tidlig vår og sen sommer. Holder de fleste krapyl UTE og ikke på terrassen vår [;)]
Det står ingenting på sprayflasken at den tar eddiser, men trust me.. den TAR dem! Og ikke bare det, men de vemmelige sakene vil ikke krysse forbi der du har sprayet, og dette holder over litt tid også[:D]

Har ikke hatt edderkopp problem siden jeg begynte å spraye med denne[:D]

Back
Topp