I Ida_83 Gift med forumet 29 Aug 2007 #1 DER kom første tanna til snuppa mi også[:)][:)][:)] Bedre sent en aldri[:D] Noen som enda ikke har fått noen enda eller var vi de siste?? [:)][:)]
DER kom første tanna til snuppa mi også[:)][:)][:)] Bedre sent en aldri[:D] Noen som enda ikke har fått noen enda eller var vi de siste?? [:)][:)]
papayamammaen Forumet er livet 29 Aug 2007 #4 ORIGINAL: Skrållan Gratulerer med tanna! [:D][:D] [:D] jeg tror kanskje det er noen tannløse igjen enda.. [:D]
ORIGINAL: Skrållan Gratulerer med tanna! [:D][:D] [:D] jeg tror kanskje det er noen tannløse igjen enda.. [:D]
C Cecilie* Gift med forumet 29 Aug 2007 #5 Gratulerer så mye!![:D] Bare et par uker siden det kom tenner her i gården også![:D]
M *MammaMø* Elsker forumet 29 Aug 2007 #6 weeeeeeeeee så morsomt!!! Gratulerer!!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Snuppa mi fikk sin første tann for ikke så lenge siden, og nå tror jeg nr 2 snart er på vei..... ser en liten hvit prikk [;)]
weeeeeeeeee så morsomt!!! Gratulerer!!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Snuppa mi fikk sin første tann for ikke så lenge siden, og nå tror jeg nr 2 snart er på vei..... ser en liten hvit prikk [;)]
Looney Forumet er livet VIP 29 Aug 2007 #7 grattis med tann nr en Nå skal du se de kommer kjapt etter de andre og.....[:)]
T tutta80 Elsker forumet 29 Aug 2007 #9 ORIGINAL: Looney grattis med tann nr en Nå skal du se de kommer kjapt etter de andre og.....[:)] sign!! men her er det forelæpig de to ned som er kommet, tar jo en evighet med fortenna...
ORIGINAL: Looney grattis med tann nr en Nå skal du se de kommer kjapt etter de andre og.....[:)] sign!! men her er det forelæpig de to ned som er kommet, tar jo en evighet med fortenna...