Næmmen aua!!

Tina pusen

Gift med forumet
Det Stikker i tappen :P

Dere som har født før et sikkert hva jeg mener :P

Stikker å røsker litt, også litt ved skambeinet.

Håper jeg ikke skal gå sånn i flere uker da, trodde det bare var mot slutten som sist. *tok det som et modningstegn med snuppa*

Får håpe at d er modning da, aldri for tidlig med liiiiitt modning. Drømmen hadde vært og hatt en rie i ny og ned gjennom svangerskapet, slik at når man skulle føde så var det bare pressinga igjen:p

Får håpe at d er modning da, aldri for tidlig med liiiiitt modning. Drømmen hadde vært og hatt en rie i ny og ned gjennom svangerskapet, slik at når man skulle føde så var det bare pressinga igjen:p

Haha, ja du den vakke dum asså :P

Ja, hadde ikke gjort noe om det er liiitt modning på gang, ikke sånn voldsomt, men at det mykner litt :)

KAnskje det blir annerledes når man er flergangsfødende, at modningen begynner tidligere og holder på lengre? Ikke vet jeg. Stikker her og ;)

Atte det stikker ja! Fytti grøss og gru :P Var sånn de siste ukene med storebror og!

oooh, gjør ikke noe det, at prosessen starter lit før hos oss flergangs asså :P

Kroppen har jo tross alt hvert igjennom det før, så blir spennende å se fremover

Det Stikker i tappen :P

Dere som har født før et sikkert hva jeg mener :P

Stikker å røsker litt, også litt ved skambeinet.

Håper jeg ikke skal gå sånn i flere uker da, trodde det bare var mot slutten som sist. *tok det som et modningstegn med snuppa*

Å,var det DER det stakk sist også?? Trodde jeg skulle bli gal. Dro faktisk inn på føden med forrige fordi det var så vondt at jeg ikke fikk sove. Som om noen stakk meg med piggtråd oppimellom. Fikk xylocain gel,det funka litt :p
Har begynt denne gangen også,men ikke på lang nær så ille som sist.

Å,var det DER det stakk sist også?? Trodde jeg skulle bli gal. Dro faktisk inn på føden med forrige fordi det var så vondt at jeg ikke fikk sove. Som om noen stakk meg med piggtråd oppimellom. Fikk xylocain gel,det funka litt :p
Har begynt denne gangen også,men ikke på lang nær så ille som sist.

Jepp, bare at sist gang så beskrev jeg set som om noen drev med Strikkepinner oppi der :P

Så det er nok DET Du kjenner nå også ja ;)

Åå ja det er vondt:/ ar komt litt, men sliter ikke med det enda heldigvis:)

Det merker jeg ingenting til. Husker det var vondt i skambeinet da jeg skulle opp om natten på slutten sist. Aldri kjent noen strikkepinnefølelse :P

Jeg også tolker det som modning.. Kjennes ut som om noen stikker meg med kniv oppi der.. ;-)

Er det det er!?!
Jeg er førstegangs og har lurt fælt på hva det er som gjør vondt. Akkurat som om noen står å poker hardt med en finger i bunn av blæra eller livmora, forsøkte jeg å forklare for mannen en dag :P

Hehehe, ja det høres ut som de fiiine strikkepinnene/knivene vi snakker om :P
Så hvis du sitter/står går ol, å det lissom hugger til a stikking melom beina eller lengre opp, så er det det vi snakker om. Stikking i tappen :P
Er det det er!?!

Jeg er førstegangs og har lurt fælt på hva det er som gjør vondt. Akkurat som om noen står å poker hardt med en finger i bunn av blæra eller livmora, forsøkte jeg å forklare for mannen en dag :p

Hehehe, ja det høres ut som de fiiine strikkepinnene/knivene vi snakker om :P
Så hvis du sitter/står går ol, å det lissom hugger til a stikking melom beina eller lengre opp, så er det det vi snakker om. Stikking i tappen :P
Greit å ha et begrep på det :P

Greit å ha et begrep på det :p

javiss ;) husker jeg nevnte det for jm sist på sykehuset med vesla.

Så sa jeg " jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det MEN, Det kjennes iallfall ut som noen driver med strikkepinner oppi der"

Å DET Hadde ho jo hørt før, så ho sa det var en perfekt beskrivelse :P

Back
Topp