~ruby~ Forumet er livet 11 Jun 2007 #1 11.juni i dag... det betyr at Matilde er 1 måned i dag det!! [:)][:)] Det går så fort..... [8D] Grattis til dere andre som også har 1 månedsbarn i dag!! (mener det var et par til..??)
11.juni i dag... det betyr at Matilde er 1 måned i dag det!! [:)][:)] Det går så fort..... [8D] Grattis til dere andre som også har 1 månedsbarn i dag!! (mener det var et par til..??)
M ms.bonita Gift med forumet 11 Jun 2007 #6 jepp her er det 1 mnds dag!!! gratulerer lille vennen min (gratulerer til dåke andre også)[:D]
M maiblomst Gift med forumet 11 Jun 2007 #8 ORIGINAL: Pastella Gratulerer masse med 1-månedsbarn!!! !!! signerer!!!
G Godemine Gift med forumet Junibarna 2015 11 Jun 2007 #9 Gratulerer med 1 måned [:D][:)] det virker som det er lang vei dit for oss, men tiden kommer sikkert til å gå fort [;)]
Gratulerer med 1 måned [:D][:)] det virker som det er lang vei dit for oss, men tiden kommer sikkert til å gå fort [;)]
~ruby~ Forumet er livet 11 Jun 2007 #10 ORIGINAL: frøken my jepp her er det 1 mnds dag!!! gratulerer lille vennen min (gratulerer til dåke andre også)[:D] Grattis!! [:)]
ORIGINAL: frøken my jepp her er det 1 mnds dag!!! gratulerer lille vennen min (gratulerer til dåke andre også)[:D] Grattis!! [:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 12 Jun 2007 #11 ORIGINAL: Godemine Gratulerer med 1 måned [:D][:)] det virker som det er lang vei dit for oss, men tiden kommer sikkert til å gå fort [;)] Samme her - slenger meg på gratulasjonen også[;)][:D]
ORIGINAL: Godemine Gratulerer med 1 måned [:D][:)] det virker som det er lang vei dit for oss, men tiden kommer sikkert til å gå fort [;)] Samme her - slenger meg på gratulasjonen også[;)][:D]