denne uka har vært slitsom... på onsdag ble jeg fryktelig svimmel og fikk hodepine. Endte opp med å dra inn på føden. Han i magen har det supert (fikk UL), bare litt lubben [8D] Ble tatt influensaprøve av meg og ble sendt hjem igjen.
Igår lå jeg rimelig rett ut, var enda verre enn på onsdag. Men når jeg skulle legge meg fikk jeg problemer med å puste og mannen måtte ringe ambulanse. Ble kjørt på legevakten og videre til akuttmottaket på tønsberg sykehus. Ble lagt til observasjon, isolert og har ikke sett et menneske uten kyllingdrakter på hele natta... fikk væske intravinøst, ble tatt blodprøver, blodprøver i håndleddet (fyfitte så vondt!), ekg, røntgen og you name it.
Pusten ble bedre i løpet av natta og ved fem tiden i dag tidlig fikk de svar på influensaprøven. Heldigvis ikke svineinfluensa, men influensa B. Ble sendt hjem, var hjemme ca kl 6. sovna ikke før nærmere 8 og fikk sove helt til litt før 11 da sykehuset ringte og ba meg komme inn til UL for hjertet mitt så litt stort ut på røntgen og de visste ikke om det var dårlig bilde eller meg... [&:]
Heldigvis var det dårlig bilde og hjertet mitt er friskt som en fisk [:D] Eneste mystiske er at blodprosenten min har sunket fra 10,9 i begynnelsen av svangerskapet til 8,7 inatt TIL TROSS FOR at jeg spiser jerntilskudd som en helt [&:]
Nå er jeg egentlig ganske utmatta og vil bare sove frem til neste år..
(sorry for lengden)