Næmeen!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Har ikke vært her inne på et par dager nå! Og gledet meg til å komme hit i kveld for å lese litt nye tråder osv [:D]
Men ser jo nå at det ikke har kommet noen nye tråder siden sist jeg var her [:-] Hva skjer a?
Er forumet våres på vei til å dø-ut? [:-] Litt skuffet her, hehe [>:]

Hvordan har denne uken vært da damer? Travle dager for tiden?
Hva skal dere i helgen?

[:D]

God aften!

Mandag hadde jeg fri, tirsdag jobbet jeg og onsdag/torsdag var jeg på samling (med skolen). Lunge og hjertesykdom + NBC (Nuclear/Biological/Chemical warfare (altså - hvordan løser man en "terror"-aksjon fra medisinsk ståsted). Spennende! [:)]
Skulle egentlig vært der idag også og lært mer om nevrologi, men min kjære jobber nattevakter nå. Så da Melia kastet opp litt natten som var, måtte meg være hjemme idag. Hun har også har hatt feber idag og vært skikkelig mammadalt (). Bare sitte i fanget og kose, kokende varm inntil hun fikk paracet.
Da ble det bedre. Nå er det litt av og på med sovingen, så vi får se hvordan kvelden og natten blir.

Ellers har vi gode planer for helgen! Vi skal bare kose oss!! [:D]

denne uka har vært slitsom... på onsdag ble jeg fryktelig svimmel og fikk hodepine. Endte opp med å dra inn på føden. Han i magen har det supert (fikk UL), bare litt lubben [8D] Ble tatt influensaprøve av meg og ble sendt hjem igjen.

Igår lå jeg rimelig rett ut, var enda verre enn på onsdag. Men når jeg skulle legge meg fikk jeg problemer med å puste og mannen måtte ringe ambulanse. Ble kjørt på legevakten og videre til akuttmottaket på tønsberg sykehus. Ble lagt til observasjon, isolert og har ikke sett et menneske uten kyllingdrakter på hele natta... fikk væske intravinøst, ble tatt blodprøver, blodprøver i håndleddet (fyfitte så vondt!), ekg, røntgen og you name it.

Pusten ble  bedre i løpet av natta og ved fem tiden i dag tidlig fikk de svar på influensaprøven. Heldigvis ikke svineinfluensa, men influensa B. Ble sendt hjem, var hjemme ca kl 6. sovna ikke før nærmere 8 og fikk sove helt til litt før 11 da sykehuset ringte og ba meg komme inn til UL for hjertet mitt så litt stort ut på røntgen og de visste ikke om det var dårlig bilde eller meg... [&:]

Heldigvis var det dårlig bilde og hjertet mitt er friskt som en fisk  [:D] Eneste mystiske er at blodprosenten min har sunket fra 10,9 i begynnelsen av svangerskapet til 8,7 inatt TIL TROSS FOR at jeg spiser jerntilskudd som en helt [&:]

Nå er jeg egentlig ganske utmatta og vil bare sove frem til neste år..

(sorry for lengden)

Uff, Azoria!
Det var ikke kult!
Godt at alt var bra med deg etter alle undersøkelsene.
Fortsatt god bedring!

Ble litt skuffa jeg også når jeg skulle inn her å se etter noen dager på sykehuse, ingen ting nytt nei.
Men jeg er må vel bare bli flinkere sjøl.

denne uken har bestått av jobb :) og jobb :) og litt mer jobb :)

ellers går det bare bra :) har kommet inn i nytt bopel, leier hus for 2900 :) så nå er det i orden det meste her :) OE trives i bhg, og a mor har mindre tid til internett og div andre ting :) hehe...

vi dør vel ikke ut, bare noen tider som er mer travle enn andre [;)]

Back
Topp