Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På natten sover jeg med en gammel hodepute mellom knærne.Og noen anbefalinger på ammepute? Hadde ikke det på den første.. Men føler jeg trenger en "gravid og amme" pute denne gang...
Får ikke sove ordentlig, og har prøvd flere forskjellige puter vi har hjemme uten at det hjelper veldig..
På natten sover jeg med en gammel hodepute mellom knærne.
Mest fordi jeg er redd for vannavgang. Haha.
Min ammepute er dansk fra et merke som heter Vanilla.
Finnes ikke i norge
Og jeg har den i tvillingstørrelse og jeg elsker den. Den er større enn alt annet og tror den faktisk er inspirasjonen til domoodoo (er det det den heter).
Google den
Hmm! Skal Google den!! Familien til mannen er dansk, så kanskje ikke så vanskelig å få tak i den! Haha men skal ta en titt først ^^ takk
Kort fortalt. Det er en SVÆR syntetisk pute.
Jeg fikk min første i 2008 og ga senere bort puten til venninnen min som brukte den daglig gjennom et helt svangerskap som avlastning, deretter som ammepute til sine to barn (med to års mellomrom).
Puten hadde hun alltid i sengen. Og nå har søsteren hennes fått den og har brukt den til sitt barn. Og den har knapt mistet noe fylde og ikke blitt klumpete.
Da snakker vi kvalitet!
Og fordelen med denne puten er at den er høyere/tykkere enn feks ammeputer fra Baby Dan, Kid osv.
Det er den eneste puta som lar babyen ligge stabilt på puta og når puppen.
Du trenger ikke å bygge opp under med sofaputer osv som man normalt sett måtte gjort.
Jeg kunne legge ungen på puta, sitte komfortabelt og ha begge hendene fri (da fikk jeg spist selv.
Men det naturlige for meg er jo fortsatt å holde babyen, mens den ammer.
Liker du ikke høye puter derimot er ikke dette noe for deg.
Legger med noen bilder så du kan se størrelsen. Jeg er ca 160 høy til sammenligning.
Hmm! Skal vurdere den!! takk
Kan anbefale doomoo large. Fantastisk i svangerskap og fantastisk til å amme medOg noen anbefalinger på ammepute? Hadde ikke det på den første.. Men føler jeg trenger en "gravid og amme" pute denne gang...
Får ikke sove ordentlig, og har prøvd flere forskjellige puter vi har hjemme uten at det hjelper veldig..
Kan du slette bildelinkene fra quoten?Hmm! Skal vurdere den!! takk
Kan du slette bildelinkene fra quoten?